leuke vriendschappen gezocht Utrecht

• Vera

Hallo ik 37 jr. single, zoek leuke spontane vrolijke meiden om mee te gaan borrelen, bioscoop, uit eten, uitgaan (dansen), strand te gaan. picknicken in het park in Utrecht/Amsterdam.

Ik zoek meiden die een positieve kijk op het leven hebben. Wat zoek ik niet: mooi weer vriendinnen, of meiden die alleen problemen willen bespreken. Ik wil een hoop lol maken. Ik sta open voor goede gesprekken. Wat ik belangrijk vind in een vriendschap is dat men elkaar in hun waarde laat en elkaar niet veroordeeld.

Mocht het bovenstaande je aanspreken mail me dan.

Gr. Vera

• danielle

hai vera,

leuk berichtje van je….wat jij in je zoekactie vraagt, wat je wilt delen vind ik helemaal in mijn richting. Ik wil ook genieten en lachen en natuurlijk wel ook leuke gesprekken hebben. Ik ben woonachtend in eemnes en ben 2x in de week op de sportschool en dan lekker de sauna in. Nu sinds kort ook 1x inde week op paardrijden om ook lekker te ontspannen….je denkt namelijk nergens aan op zo;n paard….alleen aan het moment suprême…..daar het paard soms ook met je aan de haal wilt…hahahahahaha

Ik vind het leuk om je is te ontmoeten…ben wel eens in amsterdam, afgelopen vrijdag nog….in werck…heel leuk!!!

en gisteren lekker in de sauna, houd jij daar ook van.

Overigens ik ben niet lesbisch!!!!

tot hoors danilelle

• deka

Hoi Vera,

las je advertentie en het sprak me zeer aan.

Ik zal even in het kort nog meer over mezelf vertellen.

Ik ben Deka 29 jaar woont in Nieuwegein en heb een dochtertje van 8 maanden.

Ben gelukkig getrouwd met Rob.

Ik woon niet zolang in Nieuwegein dus zoek ik via deze weg contact met mensen om leuke dingen te doen.

Ik hoop een reactie van jouw terug te ontvangen,.

Groetjes

Deka

• gwendolyn

hai vera, ja het spreekt me aan.Zullen we n keer verder kennis maken? gr. Gwen 39 jr (utrecht/h'sum)