vriendschap stel met jonge kids (072)

• floralie

Hallo gezellige stellen (30-45 jaar), met jonge kids, uit de omgeving HHW/Alkmaar/Langedijk. Het lijkt ons leuk om onze vriendenkring uit te breiden omdat deze nogal klein geworden is (o.a. door verhuizing). Trefw. gezellig op de koffie/borrel, zomer-bbq, kinderen met elkaar spelen etc… Lijkt het jullie ook gezellig? mail ons en je krijgt altijd een mailtje terug! Groetjes!

• diana

Hoi

Hoe jong mogen de kinderen zijn? ik heb er zelf een dochter van 9 en mijn partner heeft er 2, een meisje van 11 en een jongen van 13.

Mijn man woont net 1,5 jaar hier, zelf woon ik hier nu bijna 6 jaar.

Lijkt het je leuk om met mij/ons te mailen? Stel gerust vragen als je wat meer wilt weten

groetjes

Dianafloralie schreef:

>

> Hallo gezellige stellen (30-45 jaar), met jonge kids, uit de

> omgeving HHW/Alkmaar/Langedijk. Het lijkt ons leuk om onze

> vriendenkring uit te breiden omdat deze nogal klein geworden

> is (o.a. door verhuizing). Trefw. gezellig op de

> koffie/borrel, zomer-bbq, kinderen met elkaar spelen etc…

> Lijkt het jullie ook gezellig? mail ons en je krijgt altijd

> een mailtje terug! Groetjes!

• floralie

Hallo Diana,

Ik wist niet dat alle reacties/berichten werden weergegeven op deze site…dit weerhoudt me om persoonlijke info. te geven. Even een korte reactie op jouw bericht:

Allereerst leuk dat je hebt gereageerd op mijn oproepje! Ik had de leeftijd van de kids even moeten vermelden in de advertentie, want ik heb er twee van (net) 3 jaar oud. Om hun (en onze) kennissen/vriendenkring nieuwe impulsen te geven zoek ik stellen met kinderen rond dezelfde (peuter-kleuter) leeftijd.

Nogmaals dank voor je reactie en hartelijke groetjes!