zo maar weer even

• Just Me

Goedenavond,

Via via kreeg ik te horen van dit prikbord dus waarom zou ik zelf niet eens een kijkje gaan nemen, ik vind het leuk om gezellig met mensen te emailen.

Leeftijd en woonomgeving maakt eigenlijk niet uit, maar omdat vaak mensen toch wat meer willen weten, ben zelf 27 en woon in regio Zuid-Holland.

Omdat ik na m'n schooltijden geen vriendin meer heb overgehouden zou ik het leuk vinden om met andere in contact te komen en gezellig zo nu en dan te emailen.

• moppieke

hoi just me , misschien vind je het wel leuk om gezellig te komen kletsen

op mijn site .

we zitten daar met een gezellige groep te mailen met elkaar en kletsen over vanalles en nog wat .

we doen spelletjes , we lachen veel , maar er zijn natuurlijk ook serieze momenten , thats life !

je bent in ieder geval welkom

• lienthju

Via google kwam ik op dit prikbord terecht. Aangezien ik door 2 zware operaties veel vriendinnen ben kwijtgeraakt, ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen.

Jouw bericht sprak me wel aan, dus ik dacht ga gelijk even reageren. Ik vind het zelf ook leuk om in het begin gezellig te mailen/msnen en wie weet ook een keer af te spreken.

Als het je wat lijkt, mail me maar op lienthju@hotmail.com of voeg me toe op msn.

Eline