een lieve spontane meid gezocht voor vriendschap

• Nienke

Hoi, mijn naam is Nienke Hoekstra en ik ben 25 jaar. In februari word ik 26. Sinds enkele maanden woon ik samen in eindhoven met mijn vriend, een schat van een jongen en ik wil hem niet meer kwijt. We hebben ook een poes die Yasmine heet. Wat ik altijd dacht wat niet voorbestemd was voor mij is dus toch gebeurd: ik heb ook huisje, boompje, beestje en het is heerlijk! Toch zoek ik een lieve en spontane meid om een vriendschap mee op te bouwen. Het liefst uit omgeving eindhoven, maar in principe maakt het net als leeftijd niet veel uit. Ik heb geen bijbedoelingen, gewoon gezelligheid. Lijkt het je wat? dan hoop ik dat je reageert!

Groetjes, nienke

• Jonneke

Hoi Nienke,

Een beetje hetzelfde verhaal als ik. Ook nooit gedacht, dat ik nog een lieve vriend tegen zou komen en toch is dit gebeurd, dit jaar gaan we zelfs trouwen. Ik woon pas een paar jaar in Brabant, ik ben hier naar toe verhuisd i.v.m. mijn vriend. Heb hier nog niet echt nieuwe vriendschappen op kunnen bouwen. Al mijn vrienden wonen nog in mijn oude woonomgeving en hoewel ik daar nogsteeds een hechte band mee heb, mis ik toch iemand in de buurt om af en toe spontaan iets leuks mee te kunnen ondernemen. Waar liggen jouw interesses, kunnen we eens kijken of er dingen overeen komen. Ik ga graag naar het theater en dan vooral naar musicals, verder vind ik het leuk om af en toe te winkelen met vrienden of gezellig even te “buurten”met een kopje thee erbij. Ik ben geen “stapper” dan weet je denk ik wel wat ik bedoel. Ik werk alweer heel wat jaartjes in de zorg en ben 31. Ik woon in Sint Oedenrode, niet ver van Eindhoven af toch? Ik hoop snel iets van je te horen, hopelijk hebben we wat overeenkomsten. Groetjes…