single vriendinnen tot 40 jaar

• Caatje

Een nieuw jaar komt eraan, met nieuwe kansen! Heb afgelopen jaar teveel tijd alleen doorgebracht en vind het nu wel welletjes, tijd om het heft in eigen hand te nemen! Heb echt geen zin meer om de weekenden alleen door te brengen, dus ben op zoek naar single vriendinnen tot ± 40 jaar om er lekker op uit te gaan in de weekenden, concerten, theater en evt. voor vakanties.

Ikzelf ben een 35-jarige vrouw, single, fulltime baan, makkelijk in de omgang, betrouwbaar, rustig, kan goed luisteren, humoristisch.

Hobbies: lezen, bioscoop (filmhuis), steden bezoeken, strand, wandelen, fietsen, shoppen, vakanties.

Ben geen stap of feestbeest, maar een bruin cafeetje vind ik zeker wel gezellig.

Oh ja, ik woon in Noord-Brabant, maar heb een auto dus vind afstand niet zo'n probleem.

• A

Hoi Caatje lijkt me leuk je beter te leren kennen….misschien kunnen we mailen?

groetjes An (vriendje22@live.nl)

• Ingrid

Hoi Caatje,

Ik zou graag kennis met je willen maken, lijkt me leuk.

Ik ben 40 jaar en woon in Noord-Brabant.

Ik zal je mijn e-mail adres geven dan kunnen we mailen.

Groetjes Ingrid

ingrid.janssen@hotmail.com

• Angele

Hoi Caatje,

Ook ik heb de afgelopen jaren te vaak thuis op de bank gezeten ipv leuke dingen ondernomen.

Ik ben 31 jaar en woonachtig in de omgeving Waalwijk en zou graag met je in contact komen. Mijn hobby's zijn: lezen, uit eten gaan, theater bezoeken, koken en verre reizen.

Als mijn mailjte je aanspreek laat dan iets weten dan kunnen we mailen of bellen.

Groetjes,

Angele

• mieke

Ha Caatje,

Hoop dat voor jou dit nieuwe jaar ook goed is begonnen! Ik ben 33 jaar en woon in eindhoven. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en laat me graag inspireren. Ik herken me in jouw profiel in de hobbies.

Wellicht beter me rechtstreeks te mailen mwjvaneerd@hotmail.com. Tot mails!

• monique

Hoi,

Ben ook op zoek naar stapvriendinnen, geen zin om ieder weekend op de nabk door te brengen. Wie weet tot horens.

Groetjes

Monique

• Liesbeth

Hallo Caatje

Ik weet niet of je Midden-Limburg te ver vindt voor een contact? Ik woon in Roermond en ben 35 jaar. Ik hou van wandelen, fietsen, bios, terrasje, paardrijden, theater, maar vooral van sociale mensen die niet materialistisch zijn ingesteld… Ik ben geen feestbeest dat elk weekend in de kroeg te vinden is.

Spreekt je dit aan, laat dan wat van je horen.

Wie weet tot gauw.

groet Liesbeth.