Door vele problemen is er van vriendschap niet veel overgebleven. Nu het beter met me gaat wil ik weer nieuwe vriendschappen opbouwen. Ik vindt dit erg moeilijk omdat ik best verlegen ben. Heeft iemand tips voor me?
Hallo Anja,
Ja, ik heb wel een tip voor je.
Wees jezelf en behandel mensen zoals jezelf behandelt wil worden, wees niet verlegen en daardoor terughoudend.
Ik heb mezelf over die verlegenheid gezet en merk doordat ik nu zelf vraag van joh hoe gaat het met je?, dat andere nu ook meer aan mij vragen hoe het gaat ect ect.
Mensen houden van praten en zijn van naturen nieuwschierig en dus vinden mensen het leuk als je naar ze vraagt of iets over jezelf verteld.
Zo begint een vriendschap………..
Hoe gaat het met Je?
Succes!
Groetjes Larissa.Anja schreef:
>
> Door vele problemen is er van vriendschap niet veel
> overgebleven. Nu het beter met me gaat wil ik weer nieuwe
> vriendschappen opbouwen. Ik vindt dit erg moeilijk omdat ik
> best verlegen ben. Heeft iemand tips voor me?
Hoi Anja, mijn naam is Nienke en ik ben 25 jaar, in februari word ik 26. Ik woon sinds enkele maanden samen met voor mij de allerleukste en allerliefste jongen. Maar in je verhaal herken ik veel en ik zou ook graag een lieve, begripvolle en gezellige vriendin willen. Misschien lijkt het je wat om met elkaar te mailen eerst om elkaar te leren kennen? (ik heb geen bijbedoelingen) Mijn e-mail-adres is: nijntjehoekstra@hotmail.com (ik heb nog een andere, maar deze is alleen voor dit soort dingen). De tips die je kreeg op je berichtje waren erg goed! Hoop dat ik nu een opening voor je heb gemaakt?
groetjes, nienke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?