Hallo meiden en dames van Nederland,
Leuk dat je in ieder geval de moeite neemt om dit te lezen. Ik ben een 26 jarige jongen en ben gewoon op zoek naar gezellige meiden/vrouwen in de leeftijd 18-35 jaar door heel Nederland. Even voor de duidelijk: Ik ben gebonden en hou heel veel van mijn vriendin. Wil gewoon mijn vriendengroep landelijk hebben en niet alleen mijn eigen regio :-) Daarnaast ben ik dus niet op zoek naar liefde, seks, passie of wat nog meer. Wat dan wel?
Gewoon een paar nieuwe maatjes in mijn leven.
Gewoon iemand waar je af en toe een terrasje mee pakt en een goed gesprek voert.
Gewoon iemand waarmee je gaat shoppen
Gewoon iemand waarmee je samen gaat lunchen of dineert na werktijd als dat mogelijk is met de afstand
Gewoon iemand die weet wat het woord “echte vriendschap inhoudt”.
Gewoon iemand met gevoel voor humor! (heel belangrijk, geen grijze saaie muizen aub :-)
Gewoon iemand die met beide benen op de grond staat
Gewoon iemand die je af en toe belt of een smsje stuurt voor de gezelligheid (goeie grap is altijd welkom)
Gewoon iemand zoals jou misschien :-)
Jij mag dus ook gebonden/gescheiden/single zijn, vind ik prima. Van mij part heb 37 ex-echtgenoten en 26 kinderen, maakt me niks uit, je hebt dan zeker een boeiend levensverhaal te vertellen. Intelligentie is wel iets wat ik ook erg waardeer. Hoop wel dat je niet een paar honderd kilo emotionele bagage met je meesleept.
Het maakt me ook niet uit waar je woont, van Den Helder tot Vaals en van Nieuweschans tot Zeeuws Vlaanderen. Nederland heeft nog enkele witte vlekken voor me waar ik nog niet ben geweest, zou leuk zijn als jij je daar bevindt :-)
Wat heb ik dan te bieden voor wie weet onze nieuwe vriendschap?
Eerlijkheid
Humor
Luisterend oor (ben soms best een spraakwater maar kan ook erg goed luisteren)
Iemand waar je op kan bouwen in goede en slechte tijden
Een maatje voor het leven gegarandeerd
Nou lijkt je dit hele verhaal wat dan zou ik zeggen, zet je toetsenbord recht en begin maar te schrijven. Iedere leuke en tergelijkertijd serieuze reactie verdient een leuk en serieus antwoord terug, vind je ook niet :-)
Wie weet tot gauw :-)
Groetjes
P.S ben niet op zoek naar onzin/smsdiensten/financiele bedoelingen, wel naar ongein, fun en vriendschap!