Vriendinnen gezocht in Alkmaar

• Marieke

Dag allemaal,

Hoewel ik alles in het leven op de rails heb (interessante baan, gelukkig getrouwd, twee heerlijke pubers) mis ik vriendinnen. Op de een of andere manier zijn die er de laatste jaren bij ingeschoten en/of mij ontglipt, of wonen ze mijlenver weg. En voor vrouwen (althans, in ieder geval deze vrouw) is het hebben van vriendinnen zo belangrijk! Ik mis het lekker beppen, stadten, even koffiedrinken, ervaringen uitwisselen, etc. Dus ik zoek gelijkgestemde dames van circa mijn leeftijd (42 jaar) die ook in Alkmaar wonen. Ik wacht de reacties af…..

Marieke

• Marianne

Hoi Marieke,

Ik herken wel een aantal dingen in je oproep. Zelf ben ik ook op zoek naar (meer) vriendinnen maar ik heb het idee dat het er bij mij ook is ingeschoten en/of mij ontglipt zijn.

Het lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen.

Ik ben 36 jaar jong en ben woonachtig in Alkmaar (geboren en getogen).

Ik hoor graag van je of je geinteresseerd bent.

Groetjes,

Marianne

• diana

Hoi Marieke

Lijkt me leuk om eens contact te hebben via de mail en kijken of er koffieleuten etc in zit. Ik ben zelf 40, woon in Alkmaar, sinds ruim 1 jaar weer gelukkig getrouwd (ben ook gescheiden, uit dit huwelijk heb ik een dochter). Ik werk nu nog als receptioniste (ben eigenlijk secretaresse/man.assistente), maar ga werken in een nieuwe kledingzaak in De Mare, gewoon een heel andere richting, nieuwe uitdaging, wat minder uren. Kijken of dat me wat lijkt……….

Verder houd ik van poezen, strand, winkelen, koffiedrinken, etc.

Ik hoop wat van je te horen

groetjes

DianaMarieke schreef:

>

> Dag allemaal,

>

> Hoewel ik alles in het leven op de rails heb (interessante

> baan, gelukkig getrouwd, twee heerlijke pubers) mis ik

> vriendinnen. Op de een of andere manier zijn die er de

> laatste jaren bij ingeschoten en/of mij ontglipt, of wonen ze

> mijlenver weg. En voor vrouwen (althans, in ieder geval deze

> vrouw) is het hebben van vriendinnen zo belangrijk! Ik mis

> het lekker beppen, stadten, even koffiedrinken, ervaringen

> uitwisselen, etc. Dus ik zoek gelijkgestemde dames van circa

> mijn leeftijd (42 jaar) die ook in Alkmaar wonen. Ik wacht de

> reacties af…..

>

> Marieke

• diana

hoi

heb jij al wat van marieke gehoord?

ik ben zelf ook een kreeft, net als jij, 40 en niet geboren en getogen in alkmaar, maar inmiddels wel helemaal gek van deze stad en ga hier niet meer weg.

lijkt het je leuk om te mailen?

groetjes

DianaCosette schreef:

>

> Hoi Marieke,

>

> Ik herken wel een aantal dingen in je oproep. Zelf ben ik ook

> op zoek naar (meer) vriendinnen maar ik heb het idee dat het

> er bij mij ook is ingeschoten en/of mij ontglipt zijn.

>

> Het lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen.

>

> Ik ben 36 jaar jong en ben woonachtig in Alkmaar (geboren en

> getogen).

>

> Ik hoor graag van je of je geinteresseerd bent.

>

> Groetjes,

> Marianne

• dien

hoi marieke

ik zag je berichtje staan hoewel het al een oud berichtje is , is mijn vraag zoek je nog steeds vriendinnen, ik namekijk wel . ik ben dien en net 41 lentes geworden

als je nog intresse heb kun je me altijd mailen en zal ik me verder voorstellen. groetjes dien

• diana

Hallo dien

Je hebt een mailtje naar mij, Diana, gestuurd. Ik ben 41 en woon in Alkmaar, getrouwd, en 1 dochter. Ik weet niet of je mij wilde bereiken of Marieke. Ik hoor het wel. Groetjes

Diana

• Liz

Hoi Diana,

Heb je oproepje gelezen en ook ik ben op zoek naar een leuke vriendin.

Grappig dat je in de Mare werkt, ik woon er vlakbij en kom er dus regelmatig.

Vroeg mij dus al af (gezien de kledingzaken) zou zij het zijn….of misschien die ander? Ja ik moet je vast al een keer gezien hebben.

Ik heb geen relatie wel 3 kids waarvan er slechts nog eentje thuis woont die lekker zijn eigen gangetje gaat.

Het is dus soms wat stilletjes in huis.

Ik ben een doenerig tiepje en het lijkt me heel gezellig om samen met een vriendin dingen te kunnen doen.

Uitgaan, shoppen, filmpje kijken, bakkie doen, lekker kletsen…….gezellig!

Als je belangstelling hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Liz