vriendin omgeving Deventer gezocht

• christel

Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke spontane en gezellige meid waarmee ik een echte vriendschap kan opbouwen. Ik heb een groot sociaal netwerk, maar helaas niet echt een vriendin die in dezelfde levensfase zit als ik.

Ik ben 32 jaar en net weer een maand vrijgezel. Ik zou graag iemand in de omgeving Deventer ontmoeten die ook single is en net als ik graag een avondje wil stappen.

Mijn vrienden zijn allemaal getrouwd en hebben kinderen. Daar is helemaal niets mis mee, maar ze staan daardoor net iets anders in het leven dan ik.

Heb je ook behoefte aan een nieuwe vriendschap en woon je in de buurt van Deventer, laat dan gewoon wat van je horen. We merken vanzelf wel of het klikt of niet.

Groeten,

Christel

• Arlette

Hey,

Dat klinkt als hetzelfde verhaal wat ik op dit moment meemaak.

Zoek je nog iemand om mee te stappen?

Greetz

• christel

Arlette,

Ik ben nog steeds op zoek naar vriendinnen in de regio Deventer om lekker mee te gaan stappen. Misschien kun je een mailtje sturen naar mijn prive adres en kijken of het klikt. Daarna kunnen we eens wat afspreken.

Dan zien we wel verder.

Groeten,

Christel

• molenweg

Hoi Christel.

Ik las net je advertentie en zie ook meteen dat het al een oude is, maar ik dacht, ik reageer toch nog even.

Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een "vriendin' (klinkt een beetje raar)?

Mijn naam is Karin, ben 32 jaar en woon sinds een jaar in Gorssel.

Ik woon daar samen met mijn man en 2 honden.

Het is een oud huis dat we zelf helemaal aan het opknappen zijn.

Hobby's: tekenen, klussen, dieren, natuur, shoppen, uitgaan , theater/cabaret en je weet wel, gewoon lekker kletsen.

Ben onderwijzeres en geef bijles aan huis. Verder rijd ik op de dierenambulance.

Mijn vriendinnen wonen allemaal een eind bij me vandaan

en dat is best lastig afspreken.

Eigenschappen: spontaan, eerlijk en open, gezellig,veel gevoel voor humor,representatief, trouw, tja wat nog meer eh, o ja creatief.

Ik mis gewoon een vriendin waarmee ik op z'n tijd leuke dingen kan gaan ondernemen.

Het lijkt me daarom heel erg leuk om een ‘vriendin’ (hopelijk wordt het dat) van ong mijn leeftijd te ontmoeten waarmee het klikt .

Ik hou erg van shoppen en lekker gezellige dingetjes doen. Gewoon af en toe bij elkaar op de koffie vind ik ook prima.

Ook iemand die er voor je is als het een keertje wat minder gaat.

Ik hoop iets van je te horen!

Groetjes Karin

• martinka

Hoi!

ik zie dat deze discussie al wat ouder is, maar ik hoop van harte dat jullie dit nog lezen. ik ben Martinka, ben 37 jaar oud en woon sinds twee jaar in Deventer. mijn vrienden wonen vrijwel allemaal in Zwolle en wat ik mis is iemand met wie ik in Deventer spontaan wat af kan spreken, de stad mee in kan gaan of wat kan ondernemen. ik heb een heleboel hobby's, onder andere lezen, muziek, wandelen, dieren, uitgaan en een museum bezoeken, een film kijken en een goed gesprek voeren, en nog veel meer. ik ben getrouwd, maar doe OOK graag dingen zonder mijn man dus stappen lijkt me een superidee, wie weet kan iemand me de leuke plekjes wijzen! misschien tot ziens?

groetjes,

Martinka

martinka@tomaatnet.nl