Voor wie dit nodig heeft

• Lisanne

De reden dat ik op dit prikbord ben heeft te maken met eenzaamheid van heel veel mensen, ook oudere .

Ik bied een luisterend oor en misschien kan door het mailen een deel van problemen worden op gelost.

Informatie over mij.

Ik ben een vrouw niet jong maar wel jong van geest.

Mails met een inferieur karakter worden niet beantwoord

• irene

Hoi Lisanne,

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig vanwaar je je hulp aanbiedt. Ben je misschien zelf werkzaam in de sociale sector? of ervaring?

En mag ik vragen welke leeftijd je hebt?

groetjes

en misschien tot mails later

irene

• irene

hoi Lisanne,

ik heb je gemaild, maar krijg geen reactie tot op heden. Waarom niet? of ben je misschien op vakantie oid.

zou het wel op prijs stellen iets te horen.

vriendelijke groet

irene

• irene

ik reageer gewoon nog een keer, misschien dat het dan opvalt. Ik begrijp niks van deze site, beter gezegd; de mensen die hier berichtjes achterlaten. Ze lijken niet serieus te zijn, want waarom krijg ik anders wederom geen reactie op een berichtje van iemand die zegt dat ze anderen wil helpen??

Ik wacht nog steeds op reactie.

groetjes

irene

• Lisanne

Sorry, Irene, Ik ben maar eens per week op de site

Ik ben 65 jaar en heb altijd in de sociale sector gewerkt. Omdat ik veel heb meegemaakt in mijn werk, kan ik misschien voor vele een steun zijn.

Mails worden altijd beantwoord behalve wanneer deze van een inferieur kakter zijn.

Groetjes, Lisanne

• irene

Hallo Lisanne,

Ook sorry vanaf deze kant. Het is geen goed excuus, maar heb al zoveel negatieve ervaringen , ook hier op de site, waar ik hier niet verder op in wil gaan.

Maar zou best graag verder willen mailen, ben serieus.

Hoop dat ik nog een kans heb nu??

groetjes

irene

• Liesbeth

Irene,

er zijn hier zeker serieuze mensen op dit forum! Ik heb via dit forum een ontzettend leuke vriendin leren kennen en we maken veel lol. Jouw negatieve ervaringen moet je toch echt proberen opzij te zetten als je nieuwe contacten met mensen aangaat. Het is niet terecht om negatieve ervaringen met anderen op nieuwe mensen te projecteren. Ik weet dat dit heel moeilijk is, maar als ik zie hoe snel jij achterdochtig wordt, omdat je niet binnen 24 uur een reactie van iemand krijgt, vrees ik dat het moeilijk voor jou gaat worden, Mensen vinden dit niet leuk, maar daar ben je zelf al achter (je zegt immers sorry).

Tip voor jou: vergeet je negatieve ervaringen als je met nieuwe mensen contact zoekt. Het is heel moeilijk (pijn kan diepe sporen nalaten), maar doe dit voor jezelf. Alleen dan kom je leuke mensen tegen (en die zijn er zeer zeker!).

Liesbeth.

• Lisanne

Hallo Irene, Bij deze een adres waar naar je kunt mailen.

Vertel me dan tevens wat ik voor je kan betekenen.

Wil een anoniem klankbord, of wil je alleen maar mailen voor de gezelligheid.

Groetjes, Lisanne

lia@bauland.nl