Vriendinnen in Alkmaar e.o. gezocht

• Laura Berns

Hallo!!

Ben jij het ook zat om elke keer ver te reizen en het hele weekend af te spreken als je je vriendinnen wil zien?

Vind jij het ook gezellig om gewoon ff een kop thee te drinken of even te gaan winkelen?

Wil jij ook liever spontaan wat afspreken ipv al maanden van te voren alles in de agenda vast te leggen?

Ik woon sinds een half jaar in St Pancras (Alkmaar) maar ik heb helaas nog geen vriendengroep hier opgebouwd. Ik zou het erg gezellig vinden om wat meiden hier uit te buurt te leren kennen en zo wat op te bouwen in de omgeving. Ik ben zelf 26 jaar en zoek ook contacten rond deze leeftijd. Sinds m'n 17de ben ik al veel verhuisd maar nu lijkt het erop dat ik toch echt ga settelen in het Alkmaarse leventje! Ik ga nu veel om met de vriendengroep van mijn vriend maar ik wil daar niet afhankelijk van zijn! Ik wil ook mijn eigen contacten hier in de buurt!

Lijkt het jou ook gezellig om wat nieuwe mensen te leren kennen? Mail me dan of laat een berichtje achter!

• nicole

Hi Laura, Ik woon zelf in Noord-Scharwoude. Ik ben 36 jaar en ben op zoek naar gezellige meiden om gewoon leuke dingen mee te doen buiten mijn drukke baan enz. Ik hoor graag van je als je intresse hebt.

Groetjes

Nicole

• irene

Hoi Nicole,

Ik lees net jouw reactie op het berichtje van Laura. Ik zie dat je ongeveer van mijn leeftijd bent (ben zelf 34) en dacht laat ik reageren!!.

Even kort over mezelf; woon in HHwaard, getrouwd, parttime baan in basisonderwijs. Ik ben (vind ik zelf) veelzijdig, houd van allerlei dingen in het leven zoals; sport, uitgaan, winkelen, piano spelen, pottenbakken, af en toe bioscoop,………het lijstje is nog niet compleet.

Heb nog geen kinderen maar ben wel gek met kinderen.

Lijkt je het wat te mailen? ik wacht het af. Groetjes Irene

• Britt

Hoi Laura,

Wat leuk je mail te lezen, ik ben zelf een spontane meid van 33 jaar met een goede baan, lieve vriend, helaas na scheiding en doordat mn vrienden verspreidt over Ned. wonen nu op zoek naar vrienden in de Alkmaar directe omgeving.

Ik woon in een leuk huis in de binnenstad van Alkmaar en zoek gelijkgestemde mensen om af en toe eens gezellig bij elkaar een bakkie te doen of iets te ondernemen.

Als je interesse hebt hoor ik het graag!!

Groetjes,

Brigitte

• irene

Hoi Britt,

Mag ik ook reageren?? Ben 34 en heb eigenlijk vanalles geschreven als reactie hiervoor. Misschien spreekt het je aan. Ik hoor het wel

groetjes

irene

• ingrid

Ik ben ook in die leeftijd. Ben 35 jaar en woon in Alkmaar.

Ben mama van 2 kinderen (5.5 jaar en eentje van 6 weken, beide jongens).

Ik werk in de kinderopvang.

Heb als hobby zwemmen, al komt daar niet zoveel meer van. Verder lees ik veel en houd van het zonnetje.