Goede avond,
Ik heb even een vraag. Ik was 9 jaar beste vriendinnen met een meisje bij mij uit het dorp. Nou heb ik sinds kort een nieuwe vriend, inmiddels al 4 maanden. Na een tijdje begon ze heel afstandelijk te doen, en ineens heel veel met iemand anders om te gaan, terwijl ze daar al 5 jaar geen contact meer mee had. Vervolgens liet ze mij weten niets meer met me te maken willen hebben omdat ik t een en ander over haar gezegd zou hebben. Nou weet ik van mezelf gewoon dat ik niet in haar nadeel heb gezegd. Verder geen probleem, als ze dat denkt nou ja dan kan ik daar toch niets meer aan doen, maar nu is onze vriendschap dus helemaal over. Ik kwam haar van de week tegen in de supermarkt en ze liep me gewoon straal voorbij. Wij waren altijd samen…gewoon zij en ik. Nu heeft zij iemand anders gevonden, een andere vriendin…maar ik voel me nu echt super eenzaam. Ik heb natuurlijk me vriend, maar verder geen andere vriendinnen. Wel collega's maar dat zijn echt collega's. ik ben zelf 23 en ik vraag me af of er andere meiden van mijn leeftijd zijn die dit herkennen. een vriendschap van zoveel jaar die ineens over is. en dat je je dan gewoon echt eenzaam en verraden voelt. mocht je zin hebben om met me te mailen en gewoon te kletsen..mijn e-mail adres staat open voor berichten!…Bedankt voor het lezen en mischien tot mails..Groetjes, Kiki