Leuke vriendinnen gezocht zeeuws vlaanderen

• sanne

Hoi meiden uit zeeuws vlaanderen

Ik zoek leuke gezellige vriendinnen om eens af en toe leuke dingen mee te doen en te kletsen over van alles en nog wat Ik woon pas sinds maart hier in zeeland en ken hier niemand nog niet ben hier komen wonen vanwege mijn vriend ik kom zelf uit brabant dus erg wennen het zou leuk zijn wat leuke contacten op te doen om weer een sociaal leven hier op te bouwen dus reageer!! en gaan we snel mailen en msnen en daarna als we elkaar beter kennen afspreken en wie weet komt er een mooie vriendschap uit ben je tussen de 24 en 33 jaar en gezellig en sociaal dan zie ik je graag verschijnen op mijn mail !!

groetjes sanne

• Juul26

Hoi Sanne,

ik kom uit Brabant oorspronkelijk en woon nu al zo'n 7 jaar in Zeeland.. Maar helaas geen Zeeuws-Vlaanderen… Schouwen-Duiveland! Ik hoor het wel hoe je daar over denkt?! Dan kunnen we eventueel msn-en of zo?!

Gr. Juul.

• sanne

hoi juul

het lijkt me gezellig om te msnen jammer alleen dat je zo ver weg woont anders hadden we ook eens een keer af kunnen spreken maar goed msnen en mailen is ook gezellig dat kan op ago-sanne@hotmail.com zie je daar wel

groetjes sanne

• 1985

hoi hoi

ik ben officieel gezien een gelderse meid maar woon nu bijna 4 jaar in zeeuws-vlaanderen.

ik ben 22, woon samen met mijn verloofde en ons zoontje van 1,5.

waar ergens in zeeuws-vlaanderen woon je ?

groetjes Len