Stel zoekt stel voor vriendschap

• joad

Hallo,

Wij zijn een leuk, pasgehuwd stel, die onze vriendenkring graag wat zou willen uitbreiden, liefst in de omgeving van Utrecht.(hoeft natuurlijk niet)

Wij zijn 32 en 34 jaar jong, en zoeken een leuk stel om gezellige leuke dingen met elkaar te ondernemen

Adrie heeft een zoontje van bijna 4 jaar oud en die woont bij de moeder, om het weekend is hij bij ons

Joyce heeft (nog) geen kinderen

Lijkt het jullie leuk om ons te leren kenne, neem dan contact met ons op.

• thea

Hallo wij zijn adrie en thea en wonen in lelystad.

We hebben 3 kinderen 2 meiden van 14 en 12 en een zoontje van 8 maanden.

Ook wij zijn op zoek naar gezellige mensen.

Hopen iets van jullie te horen.

Groetjes adrie en thea

• mi-ja

hoi, wij zijn een stel van hij, 34 en ik 30 uit de omg van tiel,

niet zo heel ver uit de buurt dus, ook wij zouden onze vriendenkring wel wat groter willen zien worden.

ook wij zijn pas gehuwd, maandje of 3, we hebben al wel 9 jaar een relatie samen, en beginnen nu ook beetje aan kinderen te denken.

ons lijkt het leuk een stel te ontmoeten, om gewoon eens leuk mee af te kunnen spreken om bij elkaar op visite te gaan, en om af en toe ook andere leuke dingen mee te ondernemen.ik ben werkzaam in de zorg en mijn man bij een drukkerij.

wie weet spreekt jullie dit wel aan, en willen jullie wat meer info van ons,

laat het dan maar horen, wie weet ontstaat er wel een leuk contact, als er een klik is.

groetjes j en m

• mi-ja

ps, als jullie evt willen reageren, wil je dat dan rechtstreeks naar onze msn doen?

daar kijken we namelijk vaker op dan op deze site.

nuwelweer@hotmail.com