gezellige mailvriendinnen

• Bianca

Hoi, ik ben een meid van 30 jaar en stap volgend jaar met mijn lieve vriend in het huwelijksbootje. Ik heb een redelijk druk leven: mijn vriend, fulltime werk en studie, hondje. Toch ben ik op zoek naar een tal mailvriendinnen. Misschien klikt het op de e-mail zo goed dat we van tijd tot tijd ook iets leuks kunnen gaan doen. Ik ben into veel dingen: reizen, shoppen, happie eten, biosje, skiën… Vrijgezelle meiden, gesetteld of gaan settelen, iedereen is welkom. Als je maar niet naar 1 keer reageren er genoeg van hebt. Gezelligheid en trouw zijn wel woorden die ik erbij hoort passen.

Ik lees je snel!

Groetjes

• Ingrid

Hoi Bianca,

Ik ben een vrijgezelle meid van 37. Ik zou het wel leuk vinden om met je te mailen. Ik probeer altijd wel te reageren. Heb je interessen mijn email adres is ingrid8@gmail.com.

Groetjes Ingrid

• S brinkman

hoi bianca jou bericht spreek mijn wel aan ik ben ook op zoek naar leuk vriendin eerst om te mailen later messchien wat af spreken leuk dat jij volgend jaar gaat trouwen ik kom uit arnhem werk fulltime ik heb een heb een liever vriend zijn een jaar samen bijna gaat goed verder hou ik van uitt eten winkelen terraje lezen soms pakken naar de film gaan skaten ik sport 2 keer in de week soms drie keer doe steps en pump soms body jam kunnen messchien email adres uit wiselen ik hoor het

grt sandra

• Britt

Hi Bianca!

Leuk oproepje!! Lijkt mij leuk eens te mailen, waar woon je…

Gr.

Bri