leuke vriendin(en) gezocht arnhem

• irene

hoi,

ik ben een meid van 35 en ben op zoek naar nieuwe vriendinnen, je kent het wel iedereen heeft zijn eigen leven, en omdat mijn relatie verbroken is lijkt het me leuk om nieuwe meiden te ontmoeten! om eens wat te eten samen filmpje kijken, koffie thee leuten, stukje lopen ff zonne op rijkerswoerd, noem maar op, dus zou leuk zijn als je uit de buurt komt, ( kom zelf uit de laar)

nou wie weet oto snel groetjes irene

• salsasonja

Hi Irene,

Mijn naam is sonja en ik ben 25 jaar oud. Per toeval kwam ik op deze site terecht. Ik woon eigelijk in het centrum van Arnhem maar ben nu aan het “proefdraaien” in het samen wonen met mijn vriend. Daarom woon ik nu in rijkerswoerd. Als je het leuk vind kunnen we wat heen en weer mailen en kijken of het klikt tussen ons. Ik begrijp precies wat je bedoelt met dat iedereen het maar druk heeft! En ik werk als hulpverlener dus overdag ben ik ook nog eens vaak vrij…..tja jammer dat er dan niemand af kan spreken.

Kan me voorstellen dat je me misschien wat jong vind. Ik heb meer vriendinnen die een stuk ouder zijn als dat ik ben dus voor mij is het geen probleem. Ik hoop in elk geval op een reactie.

groetjes

sonja

chinapanda1@hotmail.com

• irene

hoi sonja, ik ga je zeker mailen, super dat je gaat samen wonen (proef)!

en het is ook lekker in de buurt, dus altijd leuk, je ziet me mailtje wel verschijnen,

vast groetjes van irene

• S brinkman

Hoi irene leuk dat jij reageert op mijn berichtje kunnen elkaar email adres uit wissen lijk leuk san.brinkman@12move.nl kunnen eerste met elkaar mailen kijken of klik fijne weekend totm mails

grt sandra

• S brinkman

hoi Irene ik vind jammer dat ik niets meer van jou hoord op moment ik wil niet op dringen ik weet niet of jij nog meer contact heb lopen via deze site hebben nog niet veel met elkaar gemailt laat jij anders even weten zou het leuk vinden alles ook van jou kant wat hoor weet ik ook waar ik aan toe bent

grt sandra

• irene