gezellige contacten

• irene

Wat is dat toch op deze site? Plaats je een berichtje, krijg je een leuke reactie om verder te mailen en vervolgens hoor je helemaal niets meer.

Dat is me al verschillende keren overkomen.

Gelukkig heb ik inmiddels 1 serieus leuk contact hier aan over gehouden waar ik regelmatig gezellig mee mail. Maar dat is echt uitzondering.

Wie o wie is net als ik wel serieus? in voor allerlei gezellige dingen zoals; winkelen, strand, fietsen, squash, creatief bezig zijn (ik doe aan pottenbakken) film, uit eten, etc etc,…. rond de 30 jaar, verder maakt het me niet veel uit.

BEN ALLEEN NIET OP ZOEK NAAR EEN RELATIE.!!!

groetjes

• Babette

Irene ik heb je een mailtje gestuurd laat maar even weten of je contact wilt.

Ben zelf 32 en kom uit de omgeving van Amersfoort.

Waar kom jij eigenlijk vandaan?

Groetjes van Babette

• Babette

Hoi je hebt geen goed e-mail adres.

Mail mij anders maar even (als het teminste serieus is)

Groetjes van Babette

babette1975@solcon.nl

• Liesbeth

Hallo Irene,

tja, dat is pech hebben als mensen afhaken. Ik snap dan eigelijk niet wat ze op deze site te zoeken hebben… en als ze er dan toch geen zin meer in hebben, kunnen ze dit wel even laten weten. Eerlijk is eerlijk.

Ik stuur dit bericht zeker niet zomaar voor de lol, maar vraag me wel af in welke regio jij woont? Ik zoek namelijk een leuk contact (zonder bijbedoelingen) in de omgeving van Midden-Limburg.

Qua leeftijd klopt het helemaal. Ik hoor het graag.

groeten Liesbeth.

• irene

hoi

bedankt voor je reactie. Midden Limburg is wel erg ver weg. Maakt mij niet uit hoor alleen je zegt dat je mensen zoekt bij jou in de omgeving. Woon zelf in Noord Holland bij ALkmaar zeg maar.

Beetje ver he?

Maar gezellig mailen kan ook? kijk maar

Succes

groetjes

• Liesbeth

Hoi, sorry ik wil graag dingen ondernemen met iemand en Alkmaar is een beetje te ver. Jammer; je bericht sprak me zeker aan.

groeten:)

• joke

goedemorgen irene.

met joke ik ben dan messchien een beetje laat met het reageren.

en ik ben dan 53jaar.

maar heb toch de zelfde problemen.

ik weet zelf ook niet waar het aan ligt.

denk je van ja die gene is het waar je gezellig mee kan mailen.

en dan hop die gene is dan ook weer met de noorderzon vertrokken.

maar ja we gaan gewoon door met zoeken.

eens zullen wij het allebij vinden.

we geven de hoop niet op.

nou irene veel veel geluk met het vinden.

waar je naar zoek.

vriendelijk groet joke.

• aryan schuurbiers

hallo rianne,

ik las je stukje over vriendschappen en ja inderdaad het gene wat jij schrijft heb ik dus ook mensen reageren een keer en daar na regageren ze niet meer maar neem het je zelf niet kwalijk lig er niet wakker van en krijg er geen hoofdpijn van hoor dus

ik ben aryan uit utrecht en zoek ook leuke mensen voor vriendschap dus lijkt het jou wat om eens terug te mailen zou ik dat wel leuk vinden hoor

hobby's zijn muziek zingen computers uitgaan uit eten computers shoppen en nog meer

mijn msn is a.schuurbiers@hotmail.com en mail adres is

a.schuurbiers@casema.nl voor mischien ooit keer leuke foto of iets anders

kijk maar en ik spreek jouw mischien nog keer

doeiii en sterkte met alles