Hallo,
Welke ondernemende vrouw (27 - 35 jaar) heeft nog tijd om leuke dingen te ondernemen: wandelen, bioscoop, fietsen, terrasje, winkelen, etc.
Ken mensen zat, maar haast niemand heeft tijd. Wie wel? Ik lees het graag:)
groeten Liesbeth.
Hallo Liesbeth,
ik ben een meid van 26 jaar en ken het ‘probleem’ wel een beetje. Met mensen die ik bijvoorbeeld ken van het sporten (volleybal) spreek ik eigenlijk nooit iets af omdat ze geen tijd hebben en studievrienden wonen te ver weg. Zelf woon ik nu sinds een jaar of drie in Roermond, dus het lijkt me leuk om mensen te leren kennen om mee te gaan winkelen, bioscoopje te pakken of te gaan wandelen.
Ik woon in Roermond samen met mijn vriend. We hebben twee ontzettend lieve katers. We hebben eerst in een huurhuis in het centrum gewoond en nu sinds oktober vorig jaar een huis gekocht in de buurt van Herten.
Wat vind ik nog meer leuk om te doen? Eigenlijk alles wel… kletsen, shoppen, terrasje pikken. In het weekend wordt het mooi weer, dus mogen we weer! Naast leuke dingen doen, werk ik fulltime als communicatie medewerker.
En jij? Hoe oud ben je, werk je, heb je kinderen, huisdieren, welke hobby's heb je?
Ik weet niet of je een hyves of hotmailaccount hebt? Ik zet de mijne er voor de zekerheid bij.
Groetjes, Juul
hyves: juul-janssen
msn: schaapje7@hotmail.com
Hallo Juul
wat leuk, een reactie! ik ben iets ouder dan jij, 33. Ik rij paard en ga dit jaar weer op paardrijvakantie. Dat probeer ik elk jaar te doen. Ik werk als administratief medewerker en start binnenkort wellicht met een nieuwe baan: spannend!
Ik heb geen kinderen, ook geen partner. Vind je dat jammer en zoek je iemand die dit wel heeft, mag je dit eerlijk zeggen. Ik heb geen huisdieren meer. Mijn woning wordt te warm in de zomer (ramen aan alle kanten) en de vorige cavia heb ik moeten weggeven voordat het fout ging. Helaas, maar op de manege heb ik dan wel weer contact met dieren.
Wil je nog blijven mailen of een keer ergens afspreken om te kijken of we genoeg overeenkomsten hebben? Ik ben blij dat je zoveel over jezelf mailt vanaf het begin. Er was eens iemand die durfde zelfs haar voornaam niet te geven… een heel vervelend gevoel. Maar ja, ergens snap ik het wel, maar een mens kan ook te ver gaan met voorzorgsmaatregelen.
Hou je van wandelen in de Meinweg? Welke films vind je leuk?
groeten Liesbeth en een fijn weekend:)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?