Vriendinnen in Deventer

• Judith

Hallo,

Sinds 1 april woon in in deventer….alleen mijn sociale netwerk in Deventer is nog minimaal…wat ik heel erg jammer vind, want ik hou erg van gezelligheid en mensen om me heen.

Ik zou het daarom leuk vinden wat mensen te leren kennen in Deventer..om zo eens wat af te spreken…

Ik heb een kleine beperking, ik heb chronisch vermoeidheidssyndroom…niet ernstig gelukkig..maar ik moet een beetje op mn slaap letten…dus stappen zit er helaas niet in..maar ik geniet van allerlei andere activiteiten….van theetjes drinken…film kijken…kleppen…enz.

Ik hoop iets te horen!

Groetjes,

Judith

• tine

Hallo Judith,

Ik heb vragen over dat vermoeidheidssyndroom, zou je daarover met mij willen mailen?

Over bijv. hoe het ontstaan is, en hoe je wist dat het dat syndroom was.

En wat voor onderzoeken je gehad hebt, en kan je nog werken?

groeten, Tine

• martinka

Hoi Judith,

ben je nog steeds je vriendenkring aan het uitbreiden?

Misschien is het leuk om elkaar eens te mailen !

ik mail nu vanaf mijn werk dus ik houd het kort, maar ik woon twee jaar in Deventer, en breid mijn vrienden- en kennissenkring daar graag uit. hij is in Deventer nog wat klein.

groetjes !

Martinka

martinka@tomaatnet.nl

• Elisabeth

Hoi Judith,

Ik zie dat je oproep reeds van 2,5 jaar geleden is, maar toch wil ik graag reageren.

Zelf woon ik nu anderhalf jaar in Deventer. Full time aan het werk in Zwolle en daardoor weinig tijd om een sociaal netwerk op te bouwen in Deventer zelf.

Alleen naar de stad, afvragen met wie ik naar de bios zal gaan, dat soort dingen ben ik inmiddels wel beu!

Dus, wie weet kunnen we eens iets afspreken?

Zelf ben ik 26, hou van films, theater, zwemmen, lopen enz enz..!

Groetjes, Elisabeth

• Jantine

Hoi,

Ik wou ook even op jullie advertentie reageren. Ik woon in Olst. En heb helaas door verhuizing en omstandigheden weinig vrienden. Maar zou het leuk vinden om kennis te maken.

Ik ben 30 getrouwd en heb een zoontje van 4

Groetjes Jantine

• Yvon

Hoi Judith,

Ik ben sinds juni 2009 weer woonachtig in Deventer en zou het ook leuk vinden om met een stel gezellige vrouwen af en toe wat leuks te doen. Ik werk 5 dagen in Amsterdam en heb niet zo heel veel tijd maar soms in het weekend mis je toch wel iemand om iets leuks mee te doen. Ik hou van fietsen, winkelen, steden bekijken, de natuur en nog veel meer, dus wie weet kunnen we iets opbouwen.

Groetjes,

Yvonne

• Simone

Hoi Judith,

Ik las je berichtje :-)

Ik zit met hetzelfde probleem, woon sinds 23 november 2009 in Deventer en ken hier totaal niemand.

Woonde hiervoor bij me ouders in Heerde.

Woon samen met me vriend hier en zijn rond december onverwachts zwanger geworden dus ben zelf ook niet meer zo van het stappen, pak liever in de zomer een terrasje :-)

Zijn nog in verbouwing hier maar vind het wel heel tof om mensen (vrienden) om me heen te hebben.

Ik ben 22 en woon achter het station in de Voorstad.

laat maar even weten via de mail :-)

Groetjes Simone