Vriendschappen gezocht in NH

• Rik1970

Hallo daar,

Ik ben een gezellige, vlotte jongen van 37 uit Noord-Holland.

Ik heb een weekend relatie op afstand, maar mede daardoor ben ik een hoop vrienden kwijtgeraakt, waarmee ik vaak in het weekend ging stappen.

Wat ik zoek zijn mensen, die net als ik veel vrije tijd hebben ook doordeweeks om leuke dingen te doen. Lekker naar het strand, fietsen, wandelen, koken, keertje naar Paradiso of een flimhuis, terrasje pakken enz…

Ik zie er goed uit, ben vlot en sociaal, zoek andere spontane, gezellige mensen in NH!

Greetz,

Rik

• irene

hoi rik

klinkt leuk je oproepje! Waar woon je in NH? Amsterdam?, omdat je het over Paradiso hebt (leuke tent trouwens)

Ik zoek net als jij leuke mensen om ook leuke dingen samen te ondernemen.

Heb ook een relatie (getrouwd). Maakt het uit hoe je er uit ziet? ik denk van niet, het gaat om wie je bent toch?

Zou het leuk vinden als je in iedergeval een mailtje terug zou sturen.

groetjes

• Rik1970

Hoi Irene, leuk dat je reageert,

Ik heb je even een mailtje direct gestuurd, vertel ik even wat meer.

Ik woon ook in de buurt van Alkmaar, maar zit ook veel in A'dam, dus dat gebied is voor mij prima om nieuwe mensen te ontmoeten.

Nee, uiteraard is uiterlijk niet van belang bij een vriendschap, maar ik bedoelde eigenlijk mensen te ontmoeten die een beetje “vlot” zijn, sorry als dat te zwart-wit overkwam, ik heb de ervaring bij een activiteitenclubje dat je je de wil tot initiatief nemen, de drang om iets te ondernemen vaak kan aflezen aan iemands uitstraling.

Laten we het dan positieve uitstraling noemen!

Groetjes!