Ik weet dat ik niet op de juiste forum zit, maar ik weet niet in welk forum ik dit verhaal kan plaatsen, er is nl. geen prikbord over dit onderwerp. Als iemand dat wel weet waar ik het het beste kan plaatsten hoor ik dit zeer graag!! (die natuurlijk wel zeer actief is). Mijn excuses alvast!
Hallo, dit is de eerste keer dat ik een berichtje plaats op dit forum. Ik zit met een heel lastig probleem en ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet. Daarom hoop ik dat ik via jullie een juiste advies krijg wat ik het beste kan doen. Het gaat om het volgende.
Ik werk als assistent fysiotherapie in een verpleeghuis, en doe dit werk nu bijna 6 jaar. Mijn werk bestaat uit transport (mensen halen en brengen, zodat de fysiotherapeuten geen tijd kwijt zijn aan patiënten halen en brengen) licht administratief werk (dossiers maken en opruimen ontslagbrieven uitwerken, mutaties verwerken, notuleren in een werkoverleg, en helpen in de oefenzaal). Op zich een leuke baan dat ik altijd met veel plezier deed.
Ik ben sinds september begonnen met een opleiding voor secretaresse. Omdat ik gewoon merk dat ik het administratieve werk het leukste vindt. Ik ben dus met een omscholing bezig! Deze opleiding volg ik met heel veel plezier en natuurlijk hoop ik straks een betere baan te krijgen die beter bij mij past. Deze opleiding volg ik via Scheidegger een zeer goed opleiding instituut waar natuurlijk ook een prijskaartje aan zit. Dit heb ik bewust gekozen want ik wilde de opleiding niet volgen via een regio college.
Het eerste blok heb ik met succes afgesloten. Nu ben ik met het tweede gedeelte bezig: Windows Word, Word gevorderden en PowerPoint. (5 juni examen in).