Nieuwe vriendinnen omgeving Arnhem

• Margaretha

Hallo allemaal,

Sinds een aantal jaar ben ik Singel en de laatste tijd loop ik er tegen aan dat mijn vriendinnen langzamerhand allemaal een relatie krijgen, waardoor ik over sommige dingen niet meer kan praten met hen… of in iedergeval minder medeleven op dat vlak voel. Ben jij singel en zoek je een leuke vriendin om mee uit te gaan en / of om leuke dingen mee te doen, laat dan iets horen !

Ik ben 35 jaar, eerlijk en oprecht en hou van alles eigenlijk, cultuur en musea zijn leuk, theater is leuk, bioscoop en kroeg ook helemaal goed en een hapje eten vind ik ook leuk, dus ik hoop snel iets van je te horen !

pareltje71@live.nl

gr Margaretha

• Linda_

Hoi Margaretha,

ik ken het helemaal! Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld en ik ben het zat om elke keer te moeten zeuren om wie er mee gaat naar bijvoorbeeld het theater, avondje naar de swingnight, bandje kijken, terrasje pakken. Niet dat een avondje gezellig bankhangen niet leuk is af en toe, maar ik vind het meestal leuker om er lekker op uit te gaan.

Oftewel: ik ben ook op zoek naar actieve vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen. Ik kom zelf uit de buurt van Arnhem, ben wel iets jonger dan jij (25), maar leeftijd zegt mij altijd vrij weinig.

Wie weet zijn er meer mensen uit de buurt?

Groetjes,

Linda

• Lola

Hey margaretha en linda,

ik heb het zelfde probleem ik zoek ook leuke vriedinnen om leuke dingen mee te doen ik ben zelf 20 maar ben volwassen voor me leeftijd !

groetjes brenda