Na een zaterdagavond waarop iedereen weer snel verdween omdat ofwel de kinderen naar bed moesten ofwel er morgen vroeg opgestaan moet worden voor de voetbal of ze (de vriendinnen) niet graag gaan dansen vanwege een complex van het een of ander… ben ik nu op zoek….

Hetero of homo.. man of vrouw… stel of alleenstaand… Wij houden van mensen die niet alleen houden van leuke dingen doen zoals shoppen theater film goed gesprek bij een glas wijn of lekker bij elkaar eten enzo… maar ook niet bang zijn van een lekkere avond stappen of slap ouwehoeren in een kroeg… zonder dat daar allemaal ingewikkelde dingen bij moeten komen kijken als eindeloos debateren over oppas of eerder wegmoeten enzo…

Ik zelf ben 36 jaar oud en woon nu 5 jaar in Noord Holland samen met mijn echtgenoot… Hij is voor zijn werk veel naar het buitenland en hoewel ik erg zelfstandig ben (vind alleen zijn ook heerlijk) is stappen of leuke dingen doen met een ander(en) natuurlijk veeeeelll leuker dan alleen.. daarbij vind ook hij het hardstikke gezellig nieuwe mensen te leren kennen en om te gaan met veel anderen…

(egrijp me goed… ook mensen met kinderen zijn meer dan welkom om te reageren… beiden vinden wij kinderen erg leuk… alleen als het altijd moeilijk moet zijn vanwege… dat ff niet dus… ;-))