vriendschap kwijt of niet??

• bloempje14

hey

En dan nu doe ik een poging iets te schrijven wat me al heel lang pijn doet en waar ik me geen raad mee weet.

Ik had een paar jaar een vriendschap die heel closse was en super gezellig en opeens was het zomaar over.

We smste veel en ook op msn kwebbelde we raak en opeens was dat over.Als ik smste kreeg ik geen antw meer terug en op msn zij ze weinig en verzweeg ze dingen voor me.En telkens als ik dr bel dan neemt ze niet op.Als ik vroeg waarom en wat er was dan kreeg ik daar geen antw op.

En ik, tja ik bleef gewoon aardig en belangstellend.En nu word het de laatste tijd alleen nog maar erger.Op msn is ze zowat nooit meer online en sms dat doe ik maar niet meer.

Wat nu te doen, ik geef om haar en wil haar niet kwijt.

Groetjes bloempje14

• ~Denise~

Ik zou zeggen vraag eens op de vrouw af aan haar wat er is,of je haar iets misdaan hebt ofzo.

Als ze geen waarde meer hecht aan vriendschap met jou,dan zou ik dus zeggen:zak jij ff lekker gauw door de ……

(hoe pijnlijk het ook is dan,maar ik spreek uit ervaring,ook enkele vriendinnen kwijt geraakt helaas,precies op de zelfde manier als bij jouw nu)

• Mia

ik sluit me aan bij Denise.

Gewoon recht op de man (vrouw) af vragen

wat er is, wil ze geen contact meer, gewoon laten gaan.

Jouw vriendschap kan je ook aan anderen geven die het wel waarderen.

sterkte en succes..M

• bloempje14

ergens hebben jullie wel gelijk,maar had ik het lef maar om dat te doen.

ik denk dat ik maar afwacht tot zij wat van zich laat horen en als ik niks hoor dan weet ik dat ze niks om me geeft,dat ik geschiedenis ben.

• Mia

hou je haaks meid,

er zijn genoeg leuke andere meiden

waar je gezellige dingen mee kan ondernemen.

groet