Huizen (N-H)

  • Mandy van Herwerden

    Hallo allemaal,

    Ik ben 40 jaar (vr.) en zopas met mn 9 jarige Beau verhuisd van Den Haag naar Huizen, om gezellig aldaar met mijn vriend te gaan samenwonen.

    Het is grandioos hier, maar ik mis enorm mijn vrienden- en vriendinnenclub uit Den Haag waar ik lekker mee ging wandelen met of zonder hond, tennissen, saunaatje pakken, fietsen, paardrijden,lachen, janken, kletsen en van alles ondernemen.

    Ik heb altijd voor de klas gestaan en ben nu op zoek naar een baan in het onderwijs in Huizen. Nu nog veel vrije tijd dus, die ik graag met leuke mensen uit de buurt van Huizen door zou willen brengen.

    Ik zou zeggen: “klim in het toetsenbord en je leest mij spoedig terug!”.

    Groetjes Mandy

  • Sleepy

    Hallo Mandy,

    Wat grappig.. ik ben een aantal jaar geleden ook vanuit Den Haag naar Noord Holland verhuist en merk hetzelfde als jij..

    Ik word 36 dit jaar en woon hier nu 5 jaar… heb wel een tijd met een groep meiden opgetrokken maar merkte dat dat toch anders was… Misschien ook omdat ik geen kinderen heb en zij wel… zoiets… *grin*

    Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel weten waar Huizen ligt in Noord Holland maar misschien vind je het leuk wat te mailen ofzo… als je uberhaupt natuurlijk na deze tijd dit bericht nog leest…

    Ik merk het wel.. wellicht tot ziens/schijfs…

    Groetjes… Sleepy