Pure vriendschap (evt lesbisch); omgeving nijmegen

• Netje

Halloo daar allemaal, ik ben opzoek naar pure vriendschappen. Omdat ik zelf lesbisch ben zou ik ook graag mensen tegenkomen die dat ook zijn (of homo's), maar ook naar hetero mensen. Het gaat erom dat je ook zoek bent naar een vriendschap waarin je gewoon lekker jezelf mag en kan zijn.

Leeftijd doet er eigenlijk niet zoveel toe het gaat erom dat het klikt en je samen veel lol hebt en gezellig over echt van alles kunt praten. Ik ben 37 jaar oud en ben al jaren gelukkig met mijn vriendin. Dus ik ben ook niet op zoek naar een relatie maar naar echte vriendschappen. Verder vind ik het leuk om lekker naar de film te gaan of gezellig te kletsen op een terrasje in de zomer of in kroegje. Ben niet het tot laat in de nacht uitgaans type maar af en toe een avondje lekker dansen op heerlijk swingmuziek vind ik ook heerlijk om te doen. Verder ben ik een open en eerlijk type, hou niet van arrogantie!

Spreekt dit je aan laat dan wat van je horen, lijkt me gezellig!

hopelijk tot meels.

liefs netje

• Bo

Hai Netje

Ik heb je bericht gelezen, en het spreekt mij erg aan. Mijn naam is Bo, ben 30 jaar, bisexueel, woon samen met mijn vriend, en onze velen huisdieren. Ik woon sinds december in Brabant. Net als jij ben ik op zoek naar pure en echte vriendschappen. Volgende week begin ik met mijn opleiding visagie. Verder run ik het huishouden, en zorg voor de velen huisdieren. Mijn hobby's zijn: koken, terrasje pakken, strand, uit eten gaan, gezellig kletsen, winkelen, wandelen in het bos met mijn hondje, zwemmen ( in ons eigen zwembad) knutselen, en dieren. Lijkt mij leuk je beter te leren kennen.

Groetjes,

Bo

• Bo

Hai Netje,

Je bericht terug heb ik niet ontvangen. Alleen je berichtje waarin je opmerkte dat ik ook met een advertentie op het prikbord sta. Ik ben nog helemaal nieuw met dit prikbord. Dus kun jij me mischien vertellen hoe we dan e mail adressen kunnen uitwisselen? Lijkt me echt leuk met je in contact te komen. Kunnen we eerst een keer op msn kennis maken, en als dat klikt eens iets gezelligs gaan doen.

Hey fijn weekend!

Groeten,

Bo

• ijsklontje

Hey Netje,

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen.

Mijn hobby's zijn lekker koken en bakken borduren langs het strand wandelen of lekker door het bos en een terrasje pakken en lekker naar mensen kijken die voorbij wandelen. Ik stuur je wel even een mailtje. O ja ik ben 32 jaar en kom uit het midden van het land. Gr IJsklontje

• ijsklontje

Bo

Je moet even op de naam klikken die achter auteur staat, dan kun je het mail adres zien. Gr IJskontje