Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen in de regio Breda e.o.

• Bo

Hallo allemaal,

Ik woon sinds december 2006 in de regio Breda. Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen tussen de 25 en 35 jaar. Gewoon om gezellig mee te kletsen, koffie mee te drinken, winkelen, terrasje pakken etc. Ik ben overdag altijd thuis omdat ik het huishouden run, en voor de velen huisdieren zorg die mijn vriend en ik samen hebben. Vind jij het ook leuk om overdag samen eens iets te ondernemen of even gezellig bij te kletsen? Laat dan zeker een keer een bericht achter !!

• Netje

Hoi Bo

ik hoop dat je net mijn berichtje terug heb gehad zie dat jij er ook met een adv op staat wat leuk! :-)

hopelijk tot meels

netjeBo schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Ik woon sinds december 2006 in de regio Breda. Ik ben op zoek

> naar leuke vriendinnen tussen de 25 en 35 jaar. Gewoon om

> gezellig mee te kletsen, koffie mee te drinken, winkelen,

> terrasje pakken etc. Ik ben overdag altijd thuis omdat ik het

> huishouden run, en voor de velen huisdieren zorg die mijn

> vriend en ik samen hebben. Vind jij het ook leuk om overdag

> samen eens iets te ondernemen of even gezellig bij te

> kletsen? Laat dan zeker een keer een bericht achter !!

• Netje

He Bo

misschien dat het zo lukt maar mijn email adres is vriendje22@live.nl

groetjes netje

• ijsklontje

Hey Bo,

Ik zou het leuk vinden om met je te mailen en of te msn'nen.

Woon zelf in het midden van het land, ben 32 en zit zonder werk.

Hobbies zijn o.a. koken lekker wandelen langs het strand of door het bos, een terrasje pakken enz. Als je op mijn naam klikt krijg je het mailadres te zien als het goed is.

Gr van IJskontje

• Bo

Hai ijsklontje

Dank je wel voor je reactie terug. Ik ben echter niet op zoek naar vriendinnen om mee te mailen en te msn-en. Ik ben iemand die echt hou van leuke dingen ondernemen , en gezellig bijkletsen onder het genot van een kopje thee of wijntje. Ik hoop in ieder geval dat je nog leuke mail en msn vriendinnen zult vinden

Groeten,

Bo

• Alinda

Hallo Bo,

Als je verderop hier op het prikbord kijkt. Dan zie je een heel verhaal dat wat ik zelf had geplaatst.

Ik kom zelf uit de Omg van Breda, tussen Breda en Roosendaal. geen dorp!

Lijkt me leuk met je in contakt te komen omdat Breda 10 min rijden is voor mij.

Groetjes, Alinda