Leuke vriendinnen gezocht, Omgeving EINDHOVEN

  • San

    Zo nu is de titel wat duidelijker :-)

    Hallo allemaal,

    Ik ben San ben 31 jaar en heb een zoontje van 3 1/2.

    Ik zou het leuk vinden om mijn vriendenkring uit te breiden en leuke

    lieve meiden te leren kennen.

    Ik woon in de buurt van Eindhoven en ben geen uitgaanstype.

    Gaat een beetje moeilijk i.v.m. oppas.

    Wel vind ik het heerlijk om gezellig te kletsen, kopje koffie of een wijntje

    erbij of gezellig een filmpje kijken.

    Woon jij in de buurt en vind jij het ook leuk om iemand te leren kennen waar

    je op kunt bouwen laat het me dan weten en wie weet wat eruit komt.

    Groetjes

    San

  • miranda

    hallo san,

    ik vind je “advertentie” wel interessant, welke plaats woon je precies? ik woon in aalst (waalre)

    groetjes, miranda.

  • San

    Hi Miranda

    Leuk dat je reageerd.

    ik kom zelf uit Best, wel bekend bij je denk ik

    Groetjes

    San

  • miranda

    hoi san,

    best ken ik wel ja, ik heb daar familie wonen en ik heb daar verkering gehad. ook heeft een kennis van mij daar een friettent gehad.

    gr, miranda.

  • San

    He leuk joh

    Maar ik heb je gemailt op je e-mail adres is wat makkelijker denk ik :-)

  • miranda

    heej san,

    ik heb je een meeltje terug gestuurd maar heb nog niks van je gehoord, misschien is ie niet aangekomen? heb jij toevallig bij uniphase gewerkt in eindhoven?

    groetjes, miranda.

  • San

    Hey Miranda

    Dat is heel raar ik zie in mijn mailbox dat ik je laaste mailtje gehad heb op 7 maart en toen had ik je terug gemailt

    maar ik denk dat er iets fout is gegaan

    maar als je wilt mag je mij wel toevoegen op msn

    toetie1975@hotmail.com

    Groetjes San en miss tot snel

  • miranda

    heej san,

    ik heb geen msn. ik ben wel op hyves.nl te vinden onder de naam miranda klaassens-arts had je mijn vraag gelezen of jij soms bij uniphase gewerkt hebt?

    groetjes, miranda.

  • Babs

    Hallo Miranda en San,

    Ook ik woon in de buurt van Eindhoven en vind het leuk mijn vriendenkring uit te breiden. Ik ben 30 jaar, woon samen, geen kinderen en woon sinds een jaar of 3 in het Brabantse land. Ik merk dat het op “latere” leeftijd iets moeilijker is vriendinnen te vinden dan tijdens het studeren.

    Ik ben niet echt een uitgaanstype, hou van uit eten, terrasje, bioscoop, theater, reizen, wandelen…

    Als jullie het leuk vinden om een keer te mailen, mijn mailadres is:

    tijgerlelies@hotmail.com

    Groetjes, Babs

  • miranda

    >

    hoi babs,

    leuk dat je reageert. waar woon je dan precies? ik woon in aalst (waalre) en kom hier ook vandaan. mijn man komt uit het drentse land en woont sinds 12 jr hier. het is idd lastig om vriendschappen te vinden als je wat ouder bent, de meeste mensen zijn al voorzien. ik ben in korte tijd twee vriendinnen (met aanhang) kwijt geraakt (zelf gekapt) en daarmee toch ook een stukje gezelligheid. ik sta open voor weer nieuwe vriendschappen, die kun je nooit teveel hebben. ik zal je mailadres opslaan, het mijne staat vermeld bij mijn naam. tot mails,

    groetjes, miranda.