lesbische (of hetero, of bi) vriendinnen gezocht

• frietje35

Waar zijn nou toch al die lesbische (of hetero) (of bi) meiden die toch ook wel nieuwe contacten willen leggen uit regio 010. Ik mis jullie!

Ik zou graag met jullie in contact komen om gezellig dingen te gaan doen, maar ook zoek vriendschap door dik en dun. Leeftijd: tja wat werkt wel en wat niet…. ik ben in ieder geval 35 jaartjes jong. Winkelen, op de koffie, kletsen, bellen, poolen, zwemmen, fotograferen, vlooienmarkten, beurzen, uitstapjes door Nederland, uit eten, gezellig koken, sport, terrasje zitten, lekker niks doen zoals goede vriendinnen ook kunnen doen… diepgaand, oppervlakking, eenvoud in zijn complexheid (en andersom). Geslotenheid, openheid, verbondenheid, socialiteit, integriteit, speciaalheid, blijheid, vrolijkheid, verdrietigheid, verlegenheid, spontaniteit, gezelligheid, trouwheid, (etc) en voor elke karaktereigenschap neem ik bij jou de tijd….. : )

reageer jij?

• ijsklontje

Hey Frietje,

Ik ben ook op zoek naar vrienden die lesbisch zijn.

Ben zelf nog niet zo heel lang uit de kast en woon nog bij mijn ex-man.

Zelf houd ik van heerlijke wandelingen maken houd van uitstapjes, lekker eten zelf lekker koken en nieuwe recepten proberen. Lijkt het je wat stuur me dan even een mailtje. O ja ik kom helaas niet uit de regio 010. Woon zo'n 15 km van Amersfoort.

Hoop toch dat we leuk kunnen mailen en chatten en mischien als het klikt kunnen we een keer afspreken. Ben 32 jaartjes jong.

Groetjes van IJsklontje

ijsklontje75@hotmail.com

• Bo

Hai!

Ik heb je bericht gelezen, en ik zou graag met je in contact komen. Ik heb tot vorig jaar december in Rotterdam gewoond, ik woon nu in Breda. Maar ben net als jij op zoek naar leuke meiden om gezellig dingen mee te ondernemen. Ik ben huisvrouw, en heb overdag dus ook tijd. Ik ben 30 jaar, bi sexueel, en woon samen met mijn vriend. Naar vlooienmarkten gaan vind ik ook heel erg leuk. Koken is echt mijn grootste passie, plus visagie. Ik begin volgende week met mijn opleiding visagie.

Ik hoop een keer van je te horen

Groetjes,

Bo

• Netje

ojee frietje ik heb het fout aangepakt mijn berichtje naar jou staat nu bovenaan op het prikbord :-)

maar was dus gewoon voor jou bedoelt…

hopelijk lees je hem nog en spreekt het je aan…ben er nog niet zo handig mee met dit prikbord :-)…maar goed dat komt nog wel..

dus bovenaan staat dus HOI FRIETJE.,..en daarin mijn berichtje voor jou…

groetjes Netje

• frietje35

hoi Bo,

leuk dat je reageert, makkelijker is al je me een persoonlijk berichtje stuurt naar liefje31@hotmail.com dan kan ik wat meer over mezelf vertellen en ik wat meer over jou te weten komen. Leuk vind ik dat je visagie doet…. wellicht kunnen we nog op 2 manieren iets voor elkaar betekenen. Later meer hierover.

groetjes frietje

• frietje35

ik ga het berichtje even lezen…. ben zelf ook maar een leek op het prikbord…. maar eh ik ga je ook even persoonlijk een mailtje sturen goed?Netje schreef:

>

> ojee frietje ik heb het fout aangepakt mijn berichtje naar

> jou staat nu bovenaan op het prikbord :-)

> maar was dus gewoon voor jou bedoelt…

> hopelijk lees je hem nog en spreekt het je aan…ben er nog

> niet zo handig mee met dit prikbord :-)…maar goed dat komt

> nog wel..

> dus bovenaan staat dus HOI FRIETJE.,..en daarin mijn

> berichtje voor jou…

> groetjes Netje