leuke man voor mijn zus

• charita

Hallo allemaal

Ik ben op zoek voor mijn zus.

En het gaat niet puur om vriendschap (om mee te beginnen kan natuurlijk) maar om een relatie uiteindelijk.

Hij:

is tussen de 30 en45 jaar

beetje geslaagd in het leven (zeg maar)

moet van dieren houden (katten)

gezellig type die houd van leuke dingen ondernemen (uitgaan, uit eten, etc)

zij:

is 34

speelt piano (goed) en geeft les

heeft katten

is gevoelig

ziet er zeer goed uit (slank, donkerbruin lang haar, blauwe ogen en modieus gekleed)

is voor veel dingen in

Wie o wie denkt nu: ja die beschrijving past bij mij en haar zie ik wel zitten?

groetjes

• Max

Over welke omgeving praten we en waarom doet je zus dit zelf niet en doe jij het voor haar?

Groetjes,

Max

• charita

hallo max

goeie vragen,

omgeving niet al te ver weg denk ik van Groningen . Afstand hoeft niet altijd een probleem te zijn.

Waarom ik dit doe; op de een of andere manier wil het niet lukken. ze heeft wel (ook langdurige) relaties gehad, maar op het moment niet en ik dacht

misschien kan ik een handje helpen.

greetz

• Max

Heb ik nog geen antwoord op mijn vraag waarom ze dit zelf niet doet? Maar goed, je mag mijn emailadres wel aan haar geven, hoor!

Groetjes

• charita

hoi Max

ze heeft wel een en ander aan dates (via relatie planet geloof ik) gehad maar helaas iedere keer geen klik. Toen dacht ik, wie weet kom ik een stapje verder voor haar.

Wil je misschien ook wat meer over jezelf vertellen? bv leeftijd, werk, interesses, bedenk het maar. Alles om een beetje beeld te krijgen.

groetjes!!

Charita

• Max

Hoi Charita, mooie naam overigens,

Daar heb ik helemaal geen moeite mee maar doe dat liever niet hier op het pb. Als je wat wilt weten dan mail je maar. Houd er wel rekening mee dat ik open en eerlijk ben. Ik ga niet zeggen wat men wil horen maar gewoon zoals ik denk en voel. Mail me dus maar eens.

Groetjes,

Max

• charita

hoi max

recht door zee, hm, ik houd daar wel van. Hou absoluut niet van mensen die niet eerlijk durven zijn en achter je rug……….

wat is je mail adres? Heb ik niet gezien

groetjes

• Max

Hoi Charita,

Dat recht door zee klopt wel maar vergis je niet want ik ben wel heeeeeellllll erg verlegen.

Als je op mijn naam klikt, bovenin dit berichtje, krijg je vanzelf mijn emailadres. Maar ik zal het je ook zo geven.

acmv63@hotmail.com

Tot horens en groetjes,

Max

• lisette

succes max!!!!!!! ;)

• Max

Dank je, Lisette! Ik weet nog niet waarmee, maar bedankt. ;-)