Hallo,

Via deze weg ben ik opzoek naar leuke gezellige meiden voor vriendschap.

Ik ben een 18 jarige meid uit Gelderland, woon vlakbij Barneveld.

Momenteel werk ik een jaartje.

Maar graag wil ik weer gaan studeren. Misschien wil ik daarvoor eerst mijn HAVO halen zodat ik daarna naar het HBO kan om Geschiedenis te gaan studeren.

Verder heb ik sinds een paar maandjes een vriend , en in februari gaan we samen op vakantie :)

Mijn hobby's zijn; computeren, schrijven, lezen, muziek, films, winkelen, tv kijken en naar het theater gaan.

Heb een aparte manier van kleding. Ben gek op geschiedenis, boeken, lezen en schrijven, ouderwetse spullentjes en antieke dingen, romantische dingen, bloemen, en brocante spullen.

Ben ook gek op de Ikea & H&M! Verder lees ik graag woonbladen, de Libelle en de Margriet. :)

Ga verder ook graag naar het theater voor bijvoorbeeld dansvoorstellingen.. :)

Ik hoop in contact te komen met leuke meiden tussen de 18 en 22 jaar ongeveer, wie ook graag nieuwe contacten en vriendschappen zoeken.

Wie in zijn voor leuke gekke dingen doen en wie het liefst een beetje dichtbij woont..En wie natuurlijk een beetje dezelfde interesses hebben!

Momenteel ben ik aan het autorijlessen, dus over een poosje vast in het bezit van een rijbewijs. Dan word het eventueel reizen wel wat makkelijker :)

Maar gelukkig is er altijd nog de bus en trein!

Liefst meiden uit Barneveld-Amersfoort-Ede enz.

Liefs,

Lisa.