vrienden gezocht omg Breda-Tilburg

• Michel

Hoi allemaal,

Ik ben een man van 33 en getrouwd. We hebben een dochtertje van 1,5 maar omdat we allebei van origine niet uit Brabant (Rijen) komen, kennen we niet zoveel mensen hier. Dat komt natuurlijk nog wel, maar daar heb ik nu natuurlijk niet zoveel aan….:-). Ik zoek eigenlijk ‘nieuwe vrienden’ om eens op bezoek te gaan, eens op stap te gaan, samen te sporten ofzo (squash, tennis, tafeltennis) of andere gezellige dingen te doen. Ik zoek dus duidelijk geen relatie ofzo, maar gewoon gezellige andere mensen hier uit de buurt. Een stel van onze leeftijd hier uit de buurt is natuurlijk helemaal prima…

Groet Michel

• Bir

Hoi Michel,

Wij kunnen altijd nieuwe vrienden gebruiken. Wij zijn een getrouwd stel uit tilburg.

We zijn niet op zoek naar relatie ofzo maar gewoon naar gezellige mensen. Je mag me altijd mailen. taxi641@hotmail.com.

groetjes sven en bir

• San

Goh, lang geleden, maar geldt dit nog?

Groetjes, San

• stelletje

hallo michel,

wij zijn een stel van hij 34 en zij 31 nog geen kinderen

wij wonen in waalwijk mijn vriend komt oorspronkelijk uit rijen dus wie weet.

je mag ons mailen op jessica-eric@live.nl

dan beantwoord ik al je vragen.

• cormar652009@hotmail.com

wij zijn corinne en frank en we komen zelf uit brabant.

en we willen ook onze vriendenkring uit bereiden.

we hebben nog geen kinderen wel een kinderwens.

verder vinden we gezellig om bij elkaar op bezoek te komen,bios,bbq met mooi weer enz.

je mag ons ook mailen cormar652009@hotmail.com

Vriendelijke Groet corinne en frank

• rkwadveo@hotmail.com

Hoi,

Ik ben Swen (33 jaar) en kom uit Etten-Leur, woon hier ook nog niet zo lang want kom oorspronkelijk uit Limburg. Mijn vriendin (25) komt wel uit Brabant.

Ik werk in Rijen. Wat voor leeftij hebben jullie?

groet Swen