Vriendin in deventer of omgeving gezocht

• mamalars

Hallo allemaal !!!

Ik ben manon, mama van Lars, getrouwd met Michiel en woonachtig in deventer.

Ik ben 31 jaar jong en werk twee daagjes in de week bij een hele leuke kinderkledingzaak.

Wij wonen hier nu een jaar of drie, maar eerst had ik mijn baan en dus druk zat.

Maar nu sinds anderhalf jaar is Lars er en werk ik minder en dan besef je pas wat je een vriendin in de buurt mist.

Vooral op zo'n dag als vandaag ..regen …regen..regen..

Ik ben dus op zoek naar meiden , mama's, die ook graag een vriendin willen waar ze eens lekker mee kan kletsen, leuke dingen met de kinderen ondernemen, shoppen, koffie leuten…en meer van dat soort dingen.

Dus reageer snel…mijn email en msn adres zijn hetzelfde dus ik hoor gauw van je!!!

xxx manon

• anja

hallo manon mijn naam is anja en ben 41 jaar het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoetn ik woon ook in deventer

heb helaas geen werk zit in de ww jammer genoeg maar wil wel nieuwe mensen leren kennen

groeten anja mijn adres is anjasiesta@hotmail.com

• mamalars

hoi

vertel eens wat meer over jezelf…ben je getrouwd..heb je kindjes…mag ik vragen waarom je in de ww zit…hobbies…enz..

ik hoor het wel

groetjes manon

• n en a

hoi manon,

wij zijn stel met kindereren wonende in de gemeente deventer.

zoeken vriendschap om eropuit te gaan met of zonder kinderen.

bijv: swingnight bij boode bathmen,kinderboederij dondertman

zwemmen in de sheg.

gr stel