Vrienden gezocht

• Gwen

Hoi allemaal,

Wij zijn een leuk stel van 36 en 46 dat veel aan sport doet, fitness, spinning, badminton en golf.

We wonen +/- 30 km van Rotterdam.

Wij proberen echte levensgenieters te zijn, maar dat schiet er soms wel eens bij in vanwege de drukke baan die we hebben.

Nadat we 3 jaar geleden vanuit het buitenland (UK) naar nederland zijn verhuisd, zoeken we leuke vrienden die ook in zijn om te genieten van leuke en gezellige dingen in het leven.

Ben je alleen, ben je man, ben je vrouw, woon je samen, ben je getrouwd, het maakt allemaal niet uit.

Misschien kunnen we je (jullie) wel uitdagen voor een potje Golf of een avondje stappen ?

Misschien vind(en) je (jullie) het prettiger om elkaar eerst beter te leren kennen, ook dat is natuurlijk geen probleem.

Je kunt ons emailen op gwen2606@lycos.nl, als je je MSN adres doorgeeft dan zet ik dat in ons lijstje en dan zien elkaar wel als we online zijn.

• Fred

Hallo Gwen

Wil wel graag meer van het leven genieten. Maar ben een beetje vastgeroest in tijd.

Zijn (meestal gelukkig getrouwd) beide 46 jaar.

Enig probleem is dat ik wel sportief ben maar niets doe en mijn vrouw niet sportief is en allerlei andere handwerkhobbys heeft waarmee ik weer niets heb.

Woon in omgeving Rotterdam

• Fred

Mijn MSN adres