Leuk stel zoekt stel voor vriendschap (omg Helmond - Eindhoven)

• Marieke

Wij zijn een leuk stel van 24 (vrouw) en 30 jaar (man). Wij zijn pas verhuisd naar deze omgeving, vanuit een ander deel van Nederland. Onze vroegere vrienden wonen dan ook ver weg, waardoor het contact minder wordt.

Wij zijn gewoon op zoek naar een leuk stel die af en toe mee de kroeg in duikt, lekker uit eten, of gewoon een zondagje thuis borrelen of zo.

Lekker met de hond de bossen in kan ook (als je geen hond hebt is niet erg, daar zorgen wij wel voor, haha)

• Petra

Kan ik jullie misschien verblijden met een peper-en-zout- stel?

• Marieke

Dat mag altijd, maar we zijn toch niet zo flauw dat er zout bij nodig is? haha

• miranda

Marieke schreef:

>

> Wij zijn een leuk stel van 24 (vrouw) en 30 jaar (man). Wij

> zijn pas verhuisd naar deze omgeving, vanuit een ander deel

> van Nederland. Onze vroegere vrienden wonen dan ook ver weg,

> waardoor het contact minder wordt.

> Wij zijn gewoon op zoek naar een leuk stel die af en toe mee

> de kroeg in duikt, lekker uit eten, of gewoon een zondagje

> thuis borrelen of zo.

> Lekker met de hond de bossen in kan ook (als je geen hond

> hebt is niet erg, daar zorgen wij wel voor, haha)

hoi marieke,

wij zijn ook een leuk stel maar wel wat ouder nl ik 41 en mijn man 35. we hebben een zoontje van 22 mnd. wij zien er jonger uit ( of dat belangrijk is…) en gedragen ons ook jonger ( hoe moet je je gedragen dan als je 41 bent???) in ieder geval gaan we nog graag uit op zn tijd, kroegje, ergens dansen, carnaval, apresskiparty (ikke, mijn man niet) uit eten, kletsen, sauna, terrasje, kortom de dingen die het leven aangenamer maken. ook hebben we een hondje en hier in de bossen staat een gezellig café. de meesten van onze vrienden/kennissen hebben hier niet zoveel zin meer in dus wie weet vinden wij elkaar??

groetjes, miranda.

• zuidafrika28

Dag Marieke,

Je berichtje staat al een tijdje op de site, maar ik dacht misschien heeft het nog zin om te reageren.

Ook wij (Diederick, 33 en Loes, 28) wonen nog niet al te lange tijd in Noord-Brabant.

Omdat we nog niet zo gek veel sociale contacten hebben opgedaan vinden we het leuk een stel te treffen dat hier ook behoeften aan heeft.

Ik weet niet of je kinderen een bezwaar vindt, want ik ben momenteel in blije verwachting van de eerste. Natuurlijk zal hierdoor ons leven gaan veranderen, maar dat betekend niet dat we ineens ophouden met leuke dingen ondernemen.

We houden allebei erg van verre reizen maken, uitgebreid koken en zijn enorme hondenliefhebbers. Sinds anderhalf jaar zijn we de trotse bezitters van een zwarte Laberador kruising uit het asiel. Ook wij hebben sinds dat we eigenaar zijn van hond (Storm) het bos uitgevonden.

Hé maar mocht je het leuk vinden te reageren dan stuur me gerust een mailtje. Je kan me ook mailen op volgend adres: loeshuiskens111@hotmail.com

Groetjes Loes (& Diederick)