Hallo!
Ben een werkende vrouw van 54 jaar, (communicatie adviseur) en zou het leuk vinden langs deze weg nieuwe mensen te leren kennen in amsterdam en omgeving
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
hoi ingrid
Ik wil graag kennis maken met jou, en wil net als jij nwe mensen leren kennen, ik kom zelf uit enkhuizen en zou in de eerste instantie via de msm kennis willen maken met jou. Ik ben ook een werkende vrouw in de sociale werkvoorziening voor 4 dg in de wk sinds 1 december 2006. Vertel je daar wel wat meer over……..ik ben onder andere werkzaam geweest als gediplomeerd helpende, receptioniste en als verkoopmedewerkster in de binnendienst…….ik hoop dat we wat voor elkaar kunnen betekenen!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben absoluut niet uit op verkeerde bedoelingen, zuiver op echte vriendschap en een chat maatje. Ik woon samen met mijn vriend al ruim 5 jaar, en ben erg gelukkig met hem wat dat betreft, maar mis soms gesprekken die ik niet met hem kan voeren maar wel weer met een vriendin. Ik hoop dat ik dit met jou kan vinden!!!!!!!!!!! Ben benieuwd naar jou reactie!!!!!!!!!!!!!!!! En als het zou klikken tussen ons zou ik best wel wat willen ondernemen, het zij winkelen, uitgaan, enzovoort…………….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?