jammer hoor!!!

• anoek

ik neem aan dat je geen interesse meer hebt? oid. want eerst reageerde je steeds heel vlot en nu ineens helemaal niets meer,

nou ja jammer dan!!!

geen idee waarom

• marjinke

dat gebeurt hier heel vaak hoor

• anoek

Ok maar toch snap ik het niet. Uit berichtjes blijkt dan dat mensen serieus zijn en vaker terugmailen en dan ineens houden ze er mee op.

Ik ben wel echt op zoek naar leuke contacten en zal eerlijk aangeven als het niet klikt oid (als we bv al enkele mailtjes heen en weer gestuurd hebben)

Wie is net zo serieus hier als ik ben? (by the way serieus is niet saai hoor)

wie o wie??????? Maakt niet uit waar je vandaan komt.

ik kijk uit naar gezellige post

groetjes

• Frank

Hallo Anoek,

Op zich vind ik het zelf ook altijd wel leuk om heen en weer te mailen over zinnige en onzinnige dingen. Maar zoek je speciaal iemand of maakt het je niet zoveel uit. Ik ben een man van 39 uit Hilversum en altijd wel op zoek naar leuke contacten.

Ik hoor het wel van je,

Groetjes,

Frank

• anoek

hoi frank

Ik zoek niet speciaal iemand, gewoon gezellige contacten om leuk over van alles en nog wat te mailen.

Mail maar, leuk!!

groetjes

• Frank

Hoi Anoek,

Ik wil je graag mailen, maar wat is je e-mailadres dan?

Frank

• anoek

hoi Frank

Heb jij er bezwaar tegen jou emailadres te geven aan mij? Ik wil niet dat het voor iedereen beschikbaar is. (bep priveredenen)

Goed?

Groetjes

anoek

• Frank

Doe maar frank @ fvddungen punt nl

Ik zie je mail tegemoet.

• Fred

Ben ook op zoek naar gezellige contacten.

Niet uit op een relatie. Ben (meestal)gelukkig getrouwd maar gewoon wat gezellige contacten kan nooit kwaad. Denk ik.