mailvriendschap

• marinier in Afghanistan

Hallo, ik ben een lieve maar stoere marinier van 38 die voor 6 maanden in Afghanistan zit. Ben absoluut niet moedeloos of wanhopig op zoek naar de ware, ik zou het heel leuk vinden om met jou, vrouw van boven de 25, een leuk e-mail contact op te bouwen. Tenslotte is het ontvangen van een brief per post of een e-mail het leukste wat er is als je in het buitenland zit. Nou, ik hoop snel wat van je te horen

• janet

hoi

Ik reageer omdat het me leuk/interessant lijkt te mailen met jou. Ik zoek absoluut geen relatie, ik ben getrouwd, maar vriendschap is altijd welkom

Even iets over mezelf, ik ben 33 jaar, werk in het basisonderwijs, ben creatief, sportief (vele sporten; skaten, squash, kunstschaatsen, en nog veel meer)

Verder ben ik erg gek op dieren; katten honden,………….

ik ben iemand die zich niet snel verveeld, erg veel interesses.

Nou dat is om een beetje een idee te krijgen………….

Lijkt het je wat om gezellig te mailen???

groetjes

janet

• marinier in Afghanistan

Dag Janet,

Leuk dat je op mijn advertentie reageerde. Mijn naam is trouwens Ralph. Ik ben 38 jaar, getrouwd, woon voor mijn werk een paar jaar in Engeland en ben vandaar uit naar Afghanistan gegaan waar ik nu dus zit.

Het is hier erg warm (midden in de woestijn, zo rond de 45 graden) maar wel ontzettend leuk.

Aangezien niets zo leuk is als post/mail ontvangen vind ik het heel leuk om met je te mailen

Groetjes,

Ralph

• janet

hoi Ralph

nou ben ik toch wel een beetje verbaasd dat je getrouwd bent, dat maakte ik niet op uit je eerste mail nl. Je schreef dat je niet wanhopig op zoek bent naar de ware (logisch lijkt me want die heb je toch al gevonden neem ik aan?)

Ik vind het prima te mailen, leuk

Wat doe je daar precies in die hitte? pffff warm hoor, hier een beetje minder warm

gelukkig want lekker koud in de herfst/winter vind ik ook wel weer ok

waar woon je straks weer dan in Engeland?

Heb een tijdje in Sheffield gewoond en gestudeerd, was erg mooi daar.

Groetjes

janet

heb je ook een ander mailadres?

kunnen we ergens anders verder mailen

• janet

toch maar niet mailen????????????

• webgebruiker

marinier1665@hotmail.com

Janet , contacten op het internet altijd met wat argwaan bekijken.

• janet

ok maar ik ga altijd graag uit van het goede in de mens. klinkt misschien wat suf, maar goed….

Ik begrijp gewoon niet dat mensen die pretenderen serieus te zijn dat in feite niet zijn omdat je al snel toch niets meer hoort.

Jammer hoor,

ben ik dan de enige die WEL serieus is en trouw…………en daarnaast gewoon eerlijk dat als ik er geen zin meer in heb of geen tijd dan meld ik dat

dan weet je precies waar je aan toe bent.

• Sjelleke

Nee hoor, je bent niet de enige. Laat dit suffe voorval je alsjeblieft niet weerhouden om mensen gewoon te benaderen!!!

Sjelleke