Uitbreiding vriendinnenkring.

• Caecilia

Heeee hallo,

ik ben een heel jong uitziende vrolijke optimistische casual gekleede leuke vrouw (niet lesbisch) van 43 en in Amsterdam-Buitenveldert komen wonen. HBO niveau, werkzaam in de Tandheelkunde. Ik speel sinds een half jaar Viool. Interesses schilderen, fotografie, lezen, de betere films, knusse eettenten, kunst, cultuur etc. Eventueel een kookclubje oprichten en zoek tevens een leuke vriendin die piano kan spelen en het leuk vindt samen wat muziek te maken. Tevens gezellige ondernemende vriendinnen gezocht voor dagjes uit of weekendjes erop uit eventueel eens paardrijden langs de kust(beginners/half gevord.), films, uit eten, of een goed gesprek en theeleuten.

Ik ben allenstaande moeder met drie leuke artistieke kids en een fantastische co-ouderschaps regeling.

Tot gauw!

Caecilia.

• may11

Hoi

Ik ben May, 47jr - woon samen, woonachtig in Amsterdam,

Zou contact willen maken met leuke meiden/vrouwen en of stellen

Dit, omdat vriendenkring en/of familie bijna allemaal ver buiten Amsterdam woont of is gaan wonen.

Met deze vrienden wel contact, iets minder vaak dan vroeger omdat het verder weg is

Koffie leuten, uitjes-terras-markten-shoppen-hobbyen-kokkerelen-sporten-fietsen is dan moeilijker in te plannen.

Lijkt het je wat om iets gezelligs af te spreken, - mail dan pvaneunen@hotmail.com

May