vriendinnen gezocht

• Travelgirl25

Ik ben Sandra en ben 25 jaar. Ik woon in de buurt van Rotterdam en ben op zoek naar leuke vriendschappen. Mijn hobbies zijn reizen, muziek, films, winkelen, strand, terrasje pakken, cultuur en ik ben gek op katten. Mijn grootste hobby is reizen. Ik heb al een paar mooie reizen naar Azie gemaakt en wil nog heel veel van de wereld zien.

• tamara

ik ben tamara en ik ben 23jaar.ik zoek ook iemand waarmee ik af en toe eens een babbeltje mee kan doen langs msn ofzo.ik woon in belgie.wil je nog meer weten vraag het mij dan maar gewoon met een mailtje.

groetjes,tamara

• Maria

Hoihoi!

Mijn naam is Maria en ben 22. Kom uit Nijmegen en ik ben op zoek naar leuke en gezellige vriendinnen. Ook ik ben gek op katten, ik heb er zelf 2. Andere hobbies van mij zijn: sporten, muziek, lekker eten, babbelen, leuke prutjes en spulletjes en lekker buiten zijn. Reizen vind ik erg leuk om te doen, alleen heb ik het geld niet echt…Lijkt het je leuk om contact te hebben, mail me dan.

Groetjes Maria

• Travelgirl25

Hoi Maria,

Leuk dat je me een bericht stuurt. Het lijkt me leuk om contact te hebben.

Wat leuk dat je twee katten heb.Ik heb zelf 1 kat. Woon je al lang in Nijmegen? Wat doe je op dit moment? Werk je of zit je nog op school? Wat doe je meestal in het weekend?

Ik zal iets over mezelf vertellen. Zoals je hebt kunnen lezen hou ik van reizen. Dat is mijn grootste hobby. Ik heb een reis gemaakt in India, Thailand en Vietnam. Binnenkort ga ik naar Egypte. Daarna zou ik heel graag een safari in Afrika willen maken en ik ga zeker nog een keer terug naar Azie. Winkelen doe ik ook heel graag. Dat vind ik erg gezellig. Uit eten en naar de bios vind ik ook altijd erg leuk. Films kijk ik graag, vooral thrillers en films die zich afspelen in verre landen. Ik kijk ook graag naar reisprogramma's, GTST en CSI. Ik ben geen feestbeest, dus mij zie je ook niet snel in een discotheek. Zo af en toe naar een discotheek vind ik wel leuk. Ik vind het veel leuker om een film te huren, naar de bios te gaan, op een terrasje te zitten of gewoon kletsen met een vriendin.

Op dit moment werk ik als receptioniste en woon nog bij mijn ouders, maar ik ben al een tijd op zoek naar eigen woonruimte. Ik heb een oudere zus en zij is al een tijd het huis uit. Mijn zus heeft ook 2 katten. Erg leuk.

Wat kan ik verder nog vertellen? …………….. Ik heb een vriend en ik ben erg blij met hem. Ik zie hem meestal alleen in het weekend, want hij woont niet dicht bij mij in de buurt. O ja, en ik ben gek op msn. Dat doe ik heel erg graag.

Ik weet even niks meer te schrijven. Als je wat wilt weten, vraag maar. Ik hoop snel iets van je te horen.

Groetjes,

Travelgirl

• Maria

Hoihoi!

Ik heb een je een email gestuurd. Weet niet of je dit emailadres leest, maar dan weet je dat!

Groetjes Maria