vriendin gezocht omgeving Eindhoven, rond de 30 jaar

• vanja

hoi,

ik ben vanja 31 jaar en woon sinds februari in eindhoven met mijn vriend. ik heb 1 vriendin in eindhoven, maar die zie ik niet al te vaak. ik zoek een gezellige vriendin om kopje thee mee te drinken, film kijken, sporten. ect. ik mis de gezelligheid. (liever geen kinderen)

ik ben nu full-time bezig met een hbo opleiding software engineering, hopelijk in de toekomst ook in combinatie met een part-time baan. ik heb geen kinderen, sport graag. heb zelf een dames wielrenfiets, wil graag leren noren schaatsen. ben graag aktief bezig. hou heel erg van reizen, momenteel is het alleen naar canada, omdat mijn vriend z'n familie daarvandaan komt.

heb echter geen behoefte aan penvriendinnen.

• Judith

Hoi,

Ik ben 29 jaar, en ben ook op zoek naar een vriendin om zowel leuke dingen mee te doen (actief) als gewoon gezellig kletsen. Ik ben getrouwd en mijn man heeft zijn eigen hobby's, waarmee ik me niet altijd wil bemoeien.

Wij hebben geen kinderen.

Mijn Hobby's: Onze hond, films kijken, winkelen, surfen op internet, saxefoon spelen, eten (koken), gezelsschaps spelletjes en Verre Reizen maken. (Vietnam ligt voor December in de planning)

Ik hoop een reactie van je te horen.

groetjes Judith

• zuidafrika28

Dag Judith,

Ik ben 28 en ben op het moment ook op zoek naar een leuk contact met een meid in Eindhoven om leuke dingen mee te ondernemen. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik momenteel in blije verwachting ben van onze eerste aangezien je aangeeft zelf geen kinderen te hebben. Er zal dus wel het een en ander aan ons leventje gaan veranderen, maar ik heb tenslotte al één handenbindertje thuis en dat is mijn lieve Laberador kruising (Storm) afkomstig uit het asiel.

Ik ben erg ondernemend van aard en dat zal met de komst van onze dochter zeker niet gaan veranderen. Ook ik houd erg van mijn huisdier, eten koken en verre reizen maken. Ik ben in maart nog naar Egypte geweest en heb na mijn afstuderen samen met mijn vriend een reis door Zuiderlijk Afrika gemaakt.

Aangezien je berichtje er al een tijdje op staat vroeg ik me af of dat jullie inmiddels al naar Vietnam zijn geweest. Dat lijkt me ook echt een geweldig mooi land dat zeker in de top 3 staat van ons verlanglijstje. Waar ben je tot nog toe allemaal nog meer geweest? Ik ben benieuwd naar de verhalen.

Mocht je het leuk vinden om te reageren dan kunnen je me ook een mailtje sturen naar volgend adres: loeshuiskens111@hotmail.com

Groetjes Loes (& Diederick)