vrienden/ vriendinnen in Vleuten

• Marga

Hallo,

Ook een beetje alleen? Dan is dit misschien wat voor jou, zeker als je in de buurt van Utrecht woont.

Ik ben op zoek naar leuke spontane en hartelijke mensen, die met mij willen mailen, naar de bios willen, een concert bezoeken, uit eten gaan, samen koken of andere dingen willen ondernemen.

Net verhuist en een pietsje eenzaam in mijn nieuwe wijk woon ik, vrouw van 52 lentes jong, in mijn eentje en wil graag een gezellig sociaal leventje opbouwen in mijn nieuwe woonplaats Vleuten.

Overdag ben ik druk met mijn werk.

Ik denk aan een soort van eetclub van vriendinnen of zoiets, maar ook mannen zijn welkom. Ik heb helemaal geen sexuele of anderszins ranzige bijbedoelingen, maar wil gewoon onbekommerd en prettig met anderen contact hebben, want een mens is nou eenmaal een sociaal wezen.

Ik houd van lezen, wandelen, koken, tuinieren, zingen en sta open voor allerlei vernieuwende inzichten en

Alle reacties worden beantwoord.

Marga

• astrid

hallo marga,

het is wel geen vleuten maar ik woon aan de west kant van utrecht nabij de snelweg. ik heb je oproepje gelezen en dat sprak gewoon aan. ik weet niet precies in welk gedeelte je woont maar vleuten en omgeving is aardig aangebouwd.

ik woon al jaren in utrecht en heb voorlopig nog naar mijn zin. ik heet astrid en ben 43 jaar oud. Ben momenteel even niet werkzaam maar dat komt wel weer.

ik wil mijn vriendenkring ook eens uitgaan breiden want alleen is maar alleen.

niet zeilig maar het is gewoon zo. ik hou zelf zeer van koken, tuinieren , strand, wandelen dvd;s kijken.tegenwoordig is dit in geloof ik. Heb net weer een leuk zomers kook boek gekocht.

Wie weet hoor ik nog van je ?

groetjes en tot horens,

astrid Marga schreef:

>

> Hallo,

> Ook een beetje alleen? Dan is dit misschien wat voor jou,

> zeker als je in de buurt van Utrecht woont.

> Ik ben op zoek naar leuke spontane en hartelijke mensen, die

> met mij willen mailen, naar de bios willen, een concert

> bezoeken, uit eten gaan, samen koken of andere dingen willen

> ondernemen.

> Net verhuist en een pietsje eenzaam in mijn nieuwe wijk woon

> ik, vrouw van 52 lentes jong, in mijn eentje en wil graag een

> gezellig sociaal leventje opbouwen in mijn nieuwe woonplaats

> Vleuten.

> Overdag ben ik druk met mijn werk.

> Ik denk aan een soort van eetclub van vriendinnen of zoiets,

> maar ook mannen zijn welkom. Ik heb helemaal geen sexuele of

> anderszins ranzige bijbedoelingen, maar wil gewoon

> onbekommerd en prettig met anderen contact hebben, want een

> mens is nou eenmaal een sociaal wezen.

> Ik houd van lezen, wandelen, koken, tuinieren, zingen en sta

> open voor allerlei vernieuwende inzichten en

> Alle reacties worden beantwoord.

> Marga

• Marga Nobbe

Hoi Astrid,

Lijkt me leuk.

Zullen we verder via de gewone mail contact hebben?

marganobbe@hotmail.com

Groet, Marga