vriendschap i.o. harderwijk

• sander van den brink

hallo ik ben sander van den brink.omdat ik bij een bepaald geloof heb gezeten. en daar nu weg ben heb ik bijna geen vrienden graag zou ik via deze weg weer vriendschappen op willen bouwen. ik hoop dat je reageerd. het maakt niet uit wie je bent of waar je vandaan komt.

• DJ

Wat voor soort geloof heb je gehad?

• sander van den brink

mijn oudres zijn jehovah's getuigen, ik heb daar van mijn achtste tot en met mijn 22e bij gezeten. ik ben nu 29.

• PanaromicTiger

Hallo,

Ik las het berichtje op de site van vriendschap en ik besloot eens te reageren.

Ik ben op zoek naar een echte vriend en maatje die net als ik geen haantje de voorste is en wel op zoek is naar

iemand die niet altijd alleen de tijd wil doden. Ik leg zelf niet makkelijk contact vandaar deze reactie.

Ik houd van films kijken en computeren en autorijden, vliegtuigspotten uit eten en fotografie.

Ik ben 22 jaar en zit op de HBO.

Ik woon in Harderwijk.

Misschien spreekt dit je aan en neem je contact met mij op misschien eerst een per mail of we zien wel.

Gr

l.degroot01@gmail.com

• menjflevo

Beste Sander,

Ook wij zoeken al een tijdje… maar dan een alleenstaande man om als stel een vriendschap mee op te bouwen. Zoeken wel een plusje. Als dit een beetje overeenkomt met hetgeen je zoekt……… horen we natuurlijk heel graag van je. Groetjes van MenJ

PS wonen in Almere