Vriendschap zonder bijbedoelingen (midden Limburg)

• Bas en Petra

He hoi,

Wij zijn een gezinnetje en wonen met zijn drietjes in Weert. Wij, dat zijn Petra 29 jr. Bas 26 jr. en Renzo 3 Jr. Wij zouden het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Wij houden van vakantie, winkelen, spellen en al dat soort dingen.

We wonen sinds kort in ons huidige huisje en hebben ons leventje nu aardig op orde. ik “bas” woon sinds januari van dit jaar in Limburg en ben afkomstig uit de randstad. Ik ben voor Petra naar Limburg toe verhuist. Ik werk bij een woningcorporatie in Brabant en Petra is startende ondernemer.

Wij zijn op zoek naar leuke stelletjes uit de omgeving weert (voorkeur met jonge kinderen) om te mailen en msn-en en als het klikt in de toekomst leuke dingen samen te doen. Absoluut geen bijbedoelingenzoals sex o.i.d.!!!

Groetjes Petra, Bas en Renzo

• B en A

Helaas niet uit Weert maar maakt ons ook niet uit.

• Bas en Petra

He hoi,

Wij zijn ook niet op zoek in Weert hoor ook uit andere plaatsen maakt niet uit, dus laat eens wat van je horen!

Groetjes en misschien tot later

Bas en Petra

• B en A

Oke leuk,

Voeg ons maar toe op msn als je wilt. Kunnen we kennismaken.

• nathalie en leo

hoi wij nathalie 22 jaar en leo 30 jaar en een zoon van 13 jaar wij zoeken nieuwe vrienden omdat mijn vriendin zelf van duitsland komt en niemand kent hier en zouwden wel in contact met jullie willen komen gr