filmmaatjes gezocht omg. 013

• Maarten

Beste prikkers,

ik zal het volgende eens proberen via deze site, wie weet, maar film is wel m'n leukste hobby. Ik kijk graag films op dvd, soms in de bioscoop. Ik praat graag over film, maar ik doe het eigenlijk wel het liefst met andere filmliefhebbers, man en/of vrouw. Ik zoek dan ook contact met mensen die hetzelfde hebben en/of zoeken. Na kennismaking kunnen we altijd bekijken of er dvd's gekeken kunnen worden, of naar de bios kunnen gaan. Voel je je wel aangesproken, reageer, en zoals het onderwerp al luidt, ik kom uit Midden Brabant.

Groetjes,

Maarten

• eric

heee hallo maarten jaa lijkt me wel leuk om nar biops te gan of dvd te kijken het liefst ga ik naar antwerpen naar de bios maar mag ook tilburg of omgeving zijn groeten ericMaarten schreef:

>

> Beste prikkers,

>

> ik zal het volgende eens proberen via deze site, wie weet,

> maar film is wel m'n leukste hobby. Ik kijk graag films op

> dvd, soms in de bioscoop. Ik praat graag over film, maar ik

> doe het eigenlijk wel het liefst met andere filmliefhebbers,

> man en/of vrouw. Ik zoek dan ook contact met mensen die

> hetzelfde hebben en/of zoeken. Na kennismaking kunnen we

> altijd bekijken of er dvd's gekeken kunnen worden, of naar de

> bios kunnen gaan. Voel je je wel aangesproken, reageer, en

> zoals het onderwerp al luidt, ik kom uit Midden Brabant.

>

> Groetjes,

>

> Maarten

• eric

hee maarten jaa lijkt me we leuk om bios te bezoeken of dvd te kijken het liefst ga ik naar antwerpen bios maar mag ook tilburg zijn groetjes eric

• Maarten

Hey Eric, leuk dat je reageert, ik heb m'n emailadres maar ff open gezet, kun je daar naartoe schrijven. Kunnen we het 1 en ander kortsluiten.

Ik kom toevallig van de bioscoop, waar ik met m'n neefje van 8 naar de NL versie van Cars ben geweest. Toffe animatie!

Ik ben ook al heel veel in Antwerp geweest, en naar Pathé de Kuip ga ik wel eens. (zoals net)

Greetz,

Maarten