vriendin(nen) gezocht?! (zaanstreek)

• martine

ola!

ben verhuisd naar een plaats waar ik niemand kende en helaas door drukte op oa het werk nog steeds niemand ken na 1.5 jaar…

Nog wel contact met vriendinnen uit vorige woonplaats maar dat is toch meer geplan en geregel (lang van tevoren afspreken) om iets leuks te doen.

Zou het erg leuk vinden om ook hier vriendinnen in de buurt te hebben om leuke gezellige dingen mee te doen als winkelen, bios, terrasje, uit eten, strand, sporten enz

Ben een sportieve gezellig 27 jarige meid woonachtig in de Zaanstreek

Wie reageert??

Groetjes

• Natasja

Hoi Martine,

ik kom ook uit de Zaanstreek. En woon hier sinds 4 jaar, maar m´n vriendenkring hier is een beetje dunnetjes nog. Lijkt me leuk om je te leren kennen.

O ja, ik ben ook 27 jaar. Heb bijna dezelfde hobby´s als jou. Alleen sporten niet. Ja zwemmen doe ik wel heel graag. En puzzelen ook.

Laat het maar weten.

Groetjes, Natasja. (Je kan me ook toevoegen met natasja1978@hotmail.com, daar ben ik even wat vaker te bereiken)

• anne

He hallo,

Hier ook iemand uit de Zaanstreek. Ben 32 jaar en woon samen.

Ben net als jij dol op winkelen, bios, terrasje, uit eten enz… Verder vind ik koken erg leuk en dan vooral het natafelen

Lijkt me leuk om wat van je te horen!!

Groetjes,

Anne

• Linda

Hoi Martine,

Hier nog iemand uit de Zaanstreek. We zijn goed vertegenwoordigd zou ik zo zeggen! Woon al wel mijn hele leven in de Zaanstreek, maar mijn vriendenkring is zich zo'n beetje allemaal gaan settelen of hebben kinderen en kunnen daardoor niet altijd spontaan wat met je afspreken.

Ik ben 35 jaar en woon samen, maar heb geen kinderen. Ook ik ga graag winkelen en daarna lekker op een terrasje even lekker nagenieten van mijn gedane aankopen! Ga nog graag lekker op stap. Verder staat humor hoog in mijn vaandel een geintje en een gekkigheidje kan ik zeker altijd erg waarderen.

Ik heb mijn e-mailadres zichtbaar gemaakt dus voel je vrij om mij te mailen (andere gezellige meiden mogen dat uiteraard ook!).

Groetjes, Linda

• Linda

Hoi Martine,

Ik weet niet of je met vakantie bent ofzo, maar het is jammer dat er verder geen reactie meer is gekomen op je advertentie.

Ik hoop dat er toch nog verder reactie komt.

Groetjes, Linda

• martine

ja daar ben ik dan… druk met werk was even weg van huis…

leuk die reacties op mijn berichtje!

waar woon je? en wat doe je voor werk/studie? ja ik ben ook een beetje nieuwschierig ;)

we kunnen ook buiten de site mailen; martinevannimwegen@hotmail.com

• martine

he linda,

ja sorry druk en weg door werk.. eindelijk ff tijd om te mailen.

helaas is het nu niet zo'n teraasjes weer meer.. pff wat n regen he?

wat doe je voor werk/studie?

ik zie je mail adres niet dus heb het via de site gedaan… kan je je adres mailen naar martinevannimwegen@hotmail.com?

m,ailen we daar ff verder!