Leuke meiden omg. APELDOORN gezocht!

• Katja

Een tijdje geleden ben ik gaan samenwonen in Apeldoorn, waar ik helaas nog maar weinig mensen ken. Dat is de reden waarom ik nu op zoek ben naar gezellige meiden/vrouwen in deze regio (in de leeftijd van ca. 28-38 jaar, bij voorkeur niet-rokend) om mogelijk een nieuwe vriendschap mee op te kunnen bouwen. Ik zoek iemand om af en toe iets leuks mee te ondernemen, zoals wandelen, naar de bioscoop gaan, een terrasje pakken, etc. - of om gewoon een gezellige middag/avond thuis op de bank te kletsen met een kop thee of glas wijn erbij.

Ik ben een vrolijke meid van 34 jaar, hoogopgeleid, met interesse in kunst en cultuur, lekker eten/koken, natuur (wandelen) en nog veel meer.

Ben jij ook op zoek naar een leuke vriendin in de omgeving van Apeldoorn? Dan hoop ik snel iets van je te horen…

• Irene

Hoi Katja,

Ik zou het leuk vinden om keertje een terrasje te pakken. Dan zien we wel of het “klikt”. Woon half uurtje rijden van Apeldoorn en kom er altijd graag. Laat maar weten of en wat je af zou willen spreken.

Groet, Irene

• Katja

Hoi Irene,

Het lijkt me zeker leuk om binnenkort iets met je af te spreken. Misschien is het handig om even per e-mail contact te hebben. Ik zou het ook leuk vinden als je me dan alvast wat meer over jezelf zou kunnen vertellen. Mijn adres is: kiaradeleeuw@yahoo.com

Voor alle duidelijkheid wil ik je nog wel zeggen dat ik vooral op zoek ben naar nieuwe contacten ‘dicht bij huis’ omdat ik het momenteel erg mis om doordeweeks even bij een vriendin langs te fietsen (ik heb geen auto) of bijvoorbeeld een avondje naar de film te gaan of af te spreken op het terras, etc. Ik heb tijdens mijn studententijd een behoorlijk grote vriendenkring opgebouwd, maar sinds mijn verhuizing naar Apeldoorn wonen al mijn vrienden net iets te ver weg om er ‘zomaar’ even langs te gaan. Ik ben dus ook erg benieuwd waar jij woont. Half uurtje rijden van Apeldoorn klinkt niet ver, maar aangezien ik afhankelijk ben van fiets en openbaar vervoer…

Groeten en tot mails,

Katja