… dat je even mijn oproep leest. ;-)
Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben een jongeman, 34 jaar en ik heb mijn oproep geplaatst omdat ik graag mijn vrienden/kennissenkring wil vergroten.
Ff kijken… iets over mezelf vertellen. Ik woon in het noorden van de zuidelijkste provincie. Als ik mezelf verder beschrijf zijn spontaan, aardig en humoristisch treffend voor mijn karakter.
Mijn werkweek vul ik grotendeels door het bezet te houden van mijn bureaustoel en het stoeien met cijfertjes.
Van mijn werk heb ik ook een van mijn hobby?s gemaakt want vaak sta ik op 2,37 meter afstand van een ronde schijf met cijfers en probeer ik mijn beste pijltje voort te gooien.
Omdat 2,37 meter heen en terug lopen onvoldoende is voor het op peil houden van mijn conditie ben ik ook regelmatig te vinden in de sportschool waar ik de overige meters bij elkaar loop, ren en roei.
Ik plaats deze oproep omdat ik graag mijn vriendenkring verder wil uitbreiden. Het liefst uit eigen omgeving maar landelijk kan ook geen kwaad. ;-) Eerst gezellig mailen en als het klikt is een ontmoeting een optie. Misschien is het nog belangrijk om te vermelden dat ik niet direct op zoek ben naar een relatie maar dat ik de deur er naar toe ook niet helemaal in het slot gooi. Wil jij me beter leren kennen? Mail me dan maar! ;-)
Tot mails,
Bob de Bouwer