Stapmaatjes in Amsterdam

• Linda2

Hé Esther,

ik las je stukje en dat sprak me wel aan. Ik heet ook Linda (zag dat er nóg een Linda had gereageerd) en ben 33 jaar.

Ik woon in Amsterdam samen met mijn vriend. Weinig vriendinnen hier, degenen die ik heb wonen allemaal niet in Amsterdam.

net als jij maak ik makkelijk contact maar om het contact te behouden, dat is vaak minder makkelijk…

Ik ga graag naar een kroeg maar hou er op zijn tijd ook wel van om eens lekker te dansen of naar een concert te gaan. Filmpje pakken of gewoon heerlijk uit eten te gaan en lekker lang te tafelen.

Heb ook verder gelezen ná jouw oproepje en het lijkt me leuk om met z'n allen af te spreken. Gezellig en idd, je hoeft niet meerdere malen op een “blind date”.

Als je wilt en zin hebt; mail me maar privé!

Groetjes, Linda2!

• Linda

Hi Esther,

Ik ben met vakantie geweest en zag dat er nog meer mensen hebben gereageerd hebben op je advertentie. Leuk!

Ik kan mij voorstellen dat je niet zo goed weet hoe je nu verder moet. Ik vind je voorstel om met z'n allen lekker te gaan eten een goed plan. Gezellig en net wat je zegt je hoeft niet een aantal keer met mensen af te spreken. Ik ben er helemaal voor!! Ik zou zeggen prik een datum en spreek een ergens in Amsterdam af en dan maar zien wie erop af komen!

Ik zal mijn e-mail adres zichtbaar maken, dan kan jij (of andere gezellige meiden) ook een mailtje sturen als je dat leuk vindt. Verder hou ik je advertentie in de gaten en ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groetjes, Linda

• Linda2

Hallo Esther,

na Linda's laatste reactie op 18-08-2006 van 12.06, heb ik haar gemailt.

Én Anna én Henny!

Helaas kan ik jou en Rachel niet mailen. Het leek me leuk om tóch met z'n allen om een tafel te belanden in een restaurant ergens in Amsterdam of omstreken.

Dus ik hoop dat jij en Rachel dit stukje tóch nog lezen!

Beste Eshter en Rachel; ik nodig jullie uit om mij te mailen, als je mijn naam aanklikt kan dat. Wie weet wordt het een hele gezellige avond met als resultaat de vriendschappen/stapmaatjes die we allemaal graag willen!

Hopelijk tot gauw mails iedereen, of tot hier op het pb!

Groetjes van Linda2

• Henny

Ik heb je inmiddels terugemaild Linda2, vond het hartstikke leuk van je. Hoop snel weer wat van je te horen.

groetjes Henny

• Linda2

Hallo Henny,

heb je mail niet ontvangen maar gelukkig wel je berichtje gelezen. Heb je nogmaals een (kort) mailtje gestuurd!

Groetjes Linda

p.s. Meiden waar blijven jullie!?!?!

• Henny

Nou ik heb je weer teruggemaild, hopelijk ontvang je deze wel, misschien bevalt mijn voorstel je wel en ik heb je gelijk mijn MSN adres gegeven, is wellicht wat makkelijker…..

Mocht je van die andere meiden ook nog wat horen dan kunnen we met die wellicht ook iets afspreken, lijkt me gezellig.

gr. Henny

• Linda2

Hoi Henny,

nou weer niet ontvangen dus….ik snap er niets van?!

Het mailadres moet wel kloppen….ik heb het je tenslotte zelf gegeven…

Weet je wat, misschien moet je mij maar op je Messengerlijst zetten, het is een hotmail-adres. Dan kan ik je toevoegen en hopelijk kunnen we dan via MSN verder kletsen!

Hoop dat je dit bericht wél ontvangt…ben vanvond nog online!

Ga nu wel even met vriend en hondjes lopen…misschien tot zo op msn!

Groetjes Linda2

• Henny

Heb je toegevoegd maar nog niet gezien, voeg mij anders maar bij jou toe:

bandit1332@hotmail.com

oke???

gr Henny

• Henny

Nou meiden het is gelukt… Linda2 op msn gesproken en gelijk wat afgesproken voor het weekend van 1 en 2 sept.

Mochten jullie nog interesse hebben mail dan Linda2 even terug.

Volgens mij gaat het heel gezellie worden!!!!

gr Henny

• Linda

Hoi meiden,

Via Henny heb ik net geprobeerd om weer contact te krijgen met Linda2 omdat mijn mail ben ik bang niet is aangekomen bij haar.

Een erg leuk idee om al wat af te spreken. Ik hoop erbij te kunnen zijn, want ik heb 2 september een bruiloft in Belgie.

Ik hou het pb in de gaten verder!

Groetjes, Linda