Stapmaatjes in Amsterdam

• Esther (36j, Amsterdam)

Hi, ik ben een spontane, avontuurlijke, beetje gekke, vrije meid, ga ook graag alleen op pad en maak makkelijk kontakt, maar…

In het uitgaanswereldje maak je niet makkelijk kontakt met andere meiden en mannen lijken vaak te denken dat je een makkelijke prooi bent als je alleen uit gaat en vast ergens naar op zoek.

Vandaar zou ik graag een maatje(s) vinden (m/v) om af en toe spontaan mee op stap te gaan, hapje eten, glaasje (te veel) drinken, terras, live muziek, Vondelpark, kroeg, nieuwe ?stranden? rond Amsterdam verkennen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe dingen uitproberen, etc. En als het echt super klikt: samen naar een festival of op vakantie?

Waar ik niet op zoek naar ben is een relatie of jaloerse of bezitterige “vrienden”.

Spreekt dit je aan, reageer dan, wie weet?! Ikzelf ben 36 jaar, maar vind leeftijd niet echt belangrijk.

Groetjes, Esther…

• rachel

hoi esther ik las je mail dat je een stapmaatje zocht ik zoek ook een stap maatje ik hou ook van leuk dingen samen met iemand te doen ik ben zelf 40 jaar ik woon ook in adam ik hoop iets van je te horen gr rachel

• Linda

Hoi Esther,

Je hebt een leuk stukje op deze pagina gezet, het sprak mij in elk geval erg aan.

Ik ben een vrije meid van 35 jaar uit de Zaanstreek. Mijn relatie is net verbroken en ik ben op zoek naar leuke gezellige mensen om mijn vriendenkring uit te breiden. Het probleem wat jij aangeeft als je als vrouw alleen naar de kroeg gaat ken ik ook er wordt meteen gedacht dat je zo wanhopig bent dat je alles maar goed vindt!

Ik hoop dat mijn bericht je ook aanspreekt en dat we misschien een leuk contact zo kunnen onderhouden.

Doei groetjes Linda

• Henny

Hoi Esther, ik ben een spontane vrouw van 47 jaar, hetero, samenwonend met vriend en huisdieren, en ga graag lekker stappen in Amsterdam in die heerlijke bruine hollandse kroegen daar. Hou van lachen, humor, biertje drinken, roken….

Mijn vriend is geen feestbeest, dus zoek een vriendin om zo af en toe eens heerlijk mee te feesten, beetje gek te doen en lekker door te zakken. Ik kom zelf uit Ridderkerk.

Mijn favo kroeg tot nu toe in Amsterdam is Hof van Holland op Rembrandsplein, omdat de mensen daar zo spontaan zijn. Dan weet je beetje waar ik van hou.

Mocht je interesse hebben kunnen we altijd ff mailen om te kijken hoe het verder klikt. Lijkt me leuk.

gr HennyEsther (36j, Amsterdam) schreef:

>

> Hi, ik ben een spontane, avontuurlijke, beetje gekke, vrije

> meid, ga ook graag alleen op pad en maak makkelijk kontakt,

> maar…

>

> In het uitgaanswereldje maak je niet makkelijk kontakt met

> andere meiden en mannen lijken vaak te denken dat je een

> makkelijke prooi bent als je alleen uit gaat en vast ergens

> naar op zoek.

>

> Vandaar zou ik graag een maatje(s) vinden (m/v) om af en toe

> spontaan mee op stap te gaan, hapje eten, glaasje (te veel)

> drinken, terras, live muziek, Vondelpark, kroeg, nieuwe

> “stranden” rond Amsterdam verkennen, nieuwe mensen ontmoeten,

> nieuwe dingen uitproberen, etc. En als het echt super klikt:

> samen naar een festival of op vakantie?

>

> Waar ik niet op zoek naar ben is een relatie of jaloerse of

> bezitterige “vrienden”.

>

> Spreekt dit je aan, reageer dan, wie weet?! Ikzelf ben 36

> jaar, maar vind leeftijd niet echt belangrijk.

>

> Groetjes, Esther…

• Henny

Hoi Rachel,ik las dat je op Esther had gereageerd en dat je ook een stapmaatje zocht. Nou heel toevallig ik ook!!! Ik woon samen met vriend en huisdieren in Ridderkerk, mijn vriend hou niet zo van stappen maar ik des te meer.

Dus ik zou het leuk vinden om zo af en toe eens met iemand (of meerdere) te gaan stappen in Amsterdam. Ben zelf 47 jaar en hetero. Ga het liefst op vrijdagavond stappen.

gr Henny

Hi Rachel, Linda en Henny,

Bedankt voor jullie reakties! Het stomme is; ik weet nu opeens niet zo goed hoe nu verder. Het moet natuurlijk maar net klikken! Maar door Henny's berichtje aan Rachel kwam ik op het idee om misschien iets met z'n allen af te spreken? Op die manier hoef ik niet drie keer op “blind date” en kunnen jullie elkáar ook ontmoeten.

Ik denk daarbij aan een etentje ofzoiets om elkaar een beetje te leren kennen. Met lekker eten en drank moet het toch lukken om een beetje los te komen en onze “verlegenheid” te overwinnen?! Wie weet hoe gezellig het nog kan worden of wat we er aan overhouden.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Gr, Esther…

Oh, en mocht dit idee meer mensen aanspreken, dan natuurlijk ook reageren!

• Henny

Misschien eerst ff MNS-en een ideetje????

• Henny

bedoel natuurlijk MSN-en hahahaha

• anna

Hoi Esther,

Ik kwam net je berichtje tegen. Ik (ook uit Amsterdam en 37) hou van uitgaan en nieuwe dingen beleven. Zullen we een keer een drankje drinken?

Anna